اخبار و رویدادها

بهترین کتاب های اچ پی لاوکرفت؛ خالق کطولحو و پدر وحشت کیهانی

اچ پی لاوکرفت نامی آشنا در میان علاقه مندان به داستان های گمانه زن در ژانر وحشت است. نامی که بارها در میان بهترین آثار سینما در ژانر وحشت کیهانی دیده ایم؛ کتاب های لاوکرفت مملو از وحشت های بزرگ و غیرقابل درک است که در زیر جهانی ما در کمین هستند. موجوداتی...

25 فروردین 1403

موتورهای کاوازاکی کجا ساخته می شوند؟، مالک کاوازاکی چه کسی است؟، عکس

کاوازاکی از اوایل دهه 1950 در بازار موتورسیکلت حضور داشت و اولین موتورهای خود را در سال 1953 فراوری کرد.

23 اسفند 1402

طرز تهیه رنگینک با آرد نخودچی ، مجلسی و خوش طعم

رنگینک یک دسر مقوی و خوش طعم است که می توان برای پذیرایی از عزیزان تان آن را به صورت مجلسی تهیه و سرو کنید. پایه اصلی این دسر خوش طعم خرما،گردو و آرد سفید است اما در شهرهای مختلف آن را با روش های دیگری هم درست می نمایند. این دسر خوشمزه را علاوه بر آرد سفید...

7 اسفند 1402

28 مدل از انواع شلوار زنانه و مردانه که باید بشناسید

انواع شلوار زنانه و مردانه در مدل های مختلف و از پارچه های متنوع دوخته می گردد و هر کدام برای یک استایل خاص به کار می رود. به صورت کلی 34 مدل شلوار محبوب و پر استفاده داریم که در 4 دسته زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می شوند. با توجه به پر استفاده...

20 دی 1402

دره ای رویایی در تهران

دره هول چران در منطقه نیاوران یکی از دره های زیبای مرکز است که جهت آن از شمال به جنوب و شیب آن به سمت دره یک باغ است.

2 آبان 1402

باشگاه استقلال: نتیجه را باختیم، اما با شرافت بازی کردیم

باشگاه استقلال از مجموعه کادرفنی و بازیکنان این تیم قدردانی کرد.

2 شهریور 1402

اگر عاشق خوراکی های من درآوری و خلاقانه هستید این غذا را درست کنید

اگر تا امروز جلوی خلاقیت و غذاهای نو و من درآوردی گارد گرفته بودید و دل خوش نموده بودید به همان غذاهای تکراری که چندین و چند سال است می پزید و می خورید، حالا وقتش است.

25 تیر 1402

افتتاح فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری با هدف توسعه عدالت فرهنگی است

به گزارش خبرنگاران در اراک،احسان منصوری در مراسم افتتاح فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در اراک گفت: هدف از بازگشایی نمایشگاه و فروشگاه تولیدهای کانون پرورش، توسعه عدالت فرهنگی برای بچه ها و نوجوانان است.

29 خرداد 1402

بازی ترسناک World of Horror مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

استودیوی Panstasz به تازگی در کنار انتشار تریلری، پس از تقریبا 3 سال دسترسی زودهنگام، از تاریخ انتشار بازی ترسناک و نقش آفرینی World of Horror رونمایی نموده است.

24 خرداد 1402

جانشین امیر قلعه نویی از اروپا می آید ، گزینه های اسپانیایی و پرتغالی در راه ایران؟

باشگاه گل گهر سیرجان برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر در کوشش است تا تیمی مدعی را روانه مسابقات کند.

10 خرداد 1402

آمادگی ایران برای همکاری با آفریقا در حوزه فناوری و مالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مراسم بزرگداشت روز آفریقا با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری و جمعی از سفرا و دیپلمات های آفریقایی مقیم ایران در مجموعه دیپلماتیک...

10 خرداد 1402

4 ترفند برای نگهداری از فضای سبز حیاط خانه

گیاهان علاوه بر بخشیدن فضای سبز و دلپذیر به محیط خانه، باعث افزایش جذب انرژی های مثبت و روحیه خوب افراد می شوند. اما نگهداری از آن ها اصول و قواعد خاصی دارد که اگر رعایت نشود باعث ازبین رفتن زیبایی فضای سبز شما خواهد شد.

8 خرداد 1402

ارزش این کاغذها از طلا بیشتر است!

دو مورد از با ارزش ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت 6.5 میلیون دلار در سال 1943 و 13 میلیون دلار در سال 2021 فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از 24 ساعت پیش از انتها حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها 110 هزار دلار است.

21 اردیبهشت 1402

آژانس اتمی نصب دوربین ها را در ایران شروع کرد؟

خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال در پیامی مدعی شد که روند نصب دوباره تجهیزات نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران شروع شده است.

12 اردیبهشت 1402

درباره خشن ترین جشن جهان چه می دانیم؟

سن فرمین یکی ازخشن ترین جشن های دنیاست، جشن مبارزه با گاوهای وحشی وعصبانی؛ درماه جولای (تیرماه) خیابان های پامپلونای اسپانیا؛ مرکز گرد هم آمدن صدها هزار آدم بی کله می گردد که می خواهند به مدت 5 دقیقه درمقابل گاوهای وحشی بایستند.

10 اردیبهشت 1402

راز مخروط های 400 میلیون ساله که بر زمین حکومت می کردند!

از نیمه های قرن نوزدهم به بعد تعدادی فسیل عجیب و ناشناخته به شکل مخروط های بزرگ در نقاط مختلف دنیاکشف شدند؛ در طول حدودا 150 سال دانشمندان کوشش کردند تا بفهمند این مخروط های غول آسا به کدام گونه از موجودات زنده تعلق دارند.

6 اردیبهشت 1402

چرا مهدی طارمی برای پورتو بازی نکرد؟

خبرنگاران- مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو شب گذشته نتوانست در ترکیب تیمش برابر سانتاکلارا به میدان برود. او در شبی که پورتو دو ضربه پنالتی به دست آورد و نهایتا به رجحان دو بر یک رسید غائب بود تا برترین فرصت برای افزایش تعداد گل هایش را از دست بدهد.

27 فروردین 1402

پاسخ به یک پرسش خنده دار، پر شدن حافظه باعث افزایش وزن موبایل می گردد؟

گجت نیوز نوشت: میلیاردها کاربر تلفن همراه در جهان وجود دارند که برایشان هر روز سوالات متفاوتی درباره عملکرد و ویژگی های موبایل شان پیش می آید. بعضی از این سوالات قابل پیش بینی و ساده هستند اما بعضی دیگر به قدری عجیب هستند که با شنیدن آن ها شاید نتوانید...

23 فروردین 1402

6 تلویزیون 4K با ابعاد 50 اینچ که برای گیمینگ می توانید بخرید

پیش تر از تلویزیون ها صرفا برای مشاهده فیلم و سریال و سایر محتواهای تصویری استفاده می شد، اما با پیشرفت روزافزون دنیای تکنولوژی، تلویزیون های گیمینگ با رزولوشن 4K نیز تولید و روانه بازار شده اند تا گیمرها از انجام بازی های روز دنیا در یک نمایشگر باکیفیت...

16 فروردین 1402

جهان در برابر فرش ایرانی سر خم کرده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر گشته، جهان در برابر فرش ایرانی سر خم کرده است.

10 فروردین 1402
تعداد: (782)