اگر عاشق خوراکی های من درآوری و خلاقانه هستید این غذا را درست کنید

به گزارش وبلاگ پارسی، اگر تا امروز جلوی خلاقیت و غذاهای نو و من درآوردی گارد گرفته بودید و دل خوش نموده بودید به همان غذاهای تکراری که چندین و چند سال است می پزید و می خورید، حالا وقتش است.

اگر عاشق خوراکی های من درآوری و خلاقانه هستید این غذا را درست کنید

ببینید همه جا چه زیبا و نو شده الا آشپزخانه و گاز و مخصوصا روی میز شما. مگر شما چه فرقی با بقیه دارید. حالا اگر به تان برخورده و آماده نوآوری و خلاقیت هستید دست به کار شوید و با ما یک غذای بهاری و خوشمزه و نو بپزید.

1. شنیده اید می گویند بادمجان و کدوی بهار یک مزه دیگری دارد؟ برترین غذاها را می توانید با همین ها درست کنید. گل سرسبد صیفی ها بادمجان است که اگر اغراق نگردد صدها غذای مختلف می توانید با آن درست کنید مثل کشک بادمجان، میرزاقاسمی، خورش بادمجان، بورانی بادمجان و... ولی همه این غذاها را خورده اید و دلتان می خواهد یک خوراک بادمجان نو داشته باشید؟ خب اینکه کاری ندارد فقط کمی خلاقیت می خواهد و گشت و گذار در یخچال و فریزر.

2. اگر کمی پنیر ورقه ای و چند عدد گوجه گیلاسی و چند پر گشنیز و چند عدد سیب زمینی داشته باشید مشکل حل است. بادمجان را هم که قبلا خریده اید. مخلوط این مواد با کمی هنر، یک غذای زیبا و خوشمزه و البته من درآوردی و نو می گردد که تا حالا نخورده اید.

3. بادمجان ها را خوب بشویید. قرار است با پوست پخته شوند. بعد از اینکه بادمجان ها را خوب شستید، به صورت راه راه یعنی یک در میان پوست آن را بگیرید. بعد از اینکه پوست کندید در حرارت ملایم سرخ کنید. سیب زمینی ها را نگینی خرد کنید. گشنیز را هم خرد کنید تا آماده پختن گردد.

4. حالا نوبت چیدن دکوراسیون است. یک سینی فر بردارید و اگر فر ندارید اصلا خودتان را ناراحت نکنید، به جایش یک تابه بزرگ بردارید. حالا بادمجان ها را که حلقه، حلقه بریده اید و کمی سرخ نموده اید درون آن بچینید. بعد سیب زمینی های نگینی خرد شده را روی حلقه ها بریزید و بعد گوجه گیلاسی و گشنیز را روی آن بچینید. پنیر ورقه ای را هم آخر همه اضافه کنید و بعد یا درون فر و یا روی اجاق گاز بگذارید.

5. غذای شما بعد از 15 تا 20 دقیقه روی حرارت ملایم آماده می گردد. شاید وقتی به قیافه اش نگاه می کنید، به خودتان می گویید با این جثه اش پیش غذا هم نمی گردد، چه برسد به غذا ولی فکرتان اشتباه است. بادمجان، پنیر و سیب زمینی خیلی زود سیرتان می نمایند. گول جثه کوچک و قیافه نازنازی اش را نخورید. غذای شما خیلی خوشمزه، مقوی و سیرنماینده است. خیلی هم زود و بی زحمت درست می گردد و شیک هم هست.

منبع: همشهری آنلاین

به "اگر عاشق خوراکی های من درآوری و خلاقانه هستید این غذا را درست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر عاشق خوراکی های من درآوری و خلاقانه هستید این غذا را درست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید