معرفی اپلیکیشن TickTick؛ ذهنتان را برنامه ریزی کنید

به گزارش وبلاگ پارسی، حتما می دانید که بدون یک استراتژی اصولی برای مدیریت کارها و برنامه ریزی فکر، ممکن است زمان زیادی از روز از دست برود. اپلیکیشن TickTick: ToDo List Planner به شما در برنامه ریزی، متمرکز ماندن و یادآوری کارهای روزانه در هر جایی که باشید یاری می نماید.

معرفی اپلیکیشن TickTick؛ ذهنتان را برنامه ریزی کنید

اپلیکیشن TickTick به شما یاری می نماید که کنترل کارهای خود را به دست بگیرید و حداکثر استفاده از زمان خود را بکنید. وقتی در اپ آغاز به نوشتن برنامه روزمره خود کنید متوجه می شوید که چه چیزهایی در اولویت لیست کاری اتان قرار دارند و بدین گونه به روز خود نظم می بخشید. در ضمن برای برنامه ریزی درسی، هدف گذاری یا عادت هایی برای دنبال کردن که از اهمیت بالایی برخوردار هستند هم از TickTick بهره ببرید.

برنامه ریزی در ضمیر ناخودآگاه شما تضمین می نماید که در حال اجرا امور درست در زمان و مکان درست هستید؛ چرا که وقتی کاری که تعیین کردید را به انتها می رسانید امید و انگیزه شما به مراتب بالاتر می رود. بنابراین به جای به حافظه سپردن فعالیت هایتان، خوب است که مسؤولیتشان را به اپلیکیشن TickTick بسپارید.

یکی از نکات مثبت اپلیکیشن TickTick، استفاده آسان از آن است. این اپلیکیشن با طراحی بصری زیبا و در عین حال منظم کار را برای کاربران سرعت بخشیده و استفاده از آن بسیار راحت است. وقتی وارد اپلیکیشن شوید سه گزینه در قسمت پایین نمایشگر مشاهده می کنید که هر کدام زیر مجموعه مربوط به خودشان را دارند.

تب سمت چپ برای ایجاد لیست های تیک دار است. در این قسمت اگر به سمت چپ سوایپ کنید گزینه یادآور (Reminder) و تاریخ را مشاهده می کنید. با ضربه زدن بر روی گزینه + پایین نمایشگر هم می توانید کارهای روزانه اتان را که احتیاج به انجام دارند اضافه کنید و پس از اتمامشان آن ها را تیک دار کنید؛ با این کار گزینه مربوطه علامت دار می گردد و نشان دهنده تکمیل آن کار است.

با نگه داشتن همین دکمه + می توانید با فعال شدن میکروفون یادداشت صوتی هم داشته باشید که در مواقع نبود امکان تایپ بسیار کارآمد ظاهر می گردد. اپلیکیشن TickTick: ToDo List Planner قابلیت همگام سازی با سیستم عامل اندروید، iOS، وب و PC دارد و شما با خیالی آسوده در هر مکان و زمان می توانید از آن بهره ببرید و به اهداف روزانه خود نزدیک شوید.

در بخش تاریخ و ساعت شما قادر خواهید بود که برای انجام فعالیت های روزمره خود ساعت خاصی تعیین کنید تا با زنگ هشدار به شما یادآوری گردد. به علاوه شما این امکان را خواهید داشت که برنامه روزمره خود را در قسمت تقویم با رنگ های دلخواه اتان مشاهده کنید.

در نوار تب (تب بار) می توانید عادت هایی که می خواهید را فعال کنید و عادت های خوبی مانند مدیتیشن، یوگا، مطالعه و… را آغاز کنید که برای آرامش و برنامه ریزی فکر بسیار تأثیرگذارند. به طور کلی وقتی با اپلیکیشن TickTick روی برنامه روزانه خود مدیریت دارید متوجه می شوید که چه کاری از اهمیت بالاتری برخوردار است و چه کاری را می توانید به تعویق بیاندازید و در نتیجه کارهای ضروری تر انجام خواهند شد.

اگر هم وقتتان اجازه داد، می توانید روی کارهای با ضرورت کمتر هم تمرکز کنید. برنامه ریزی باعث می گردد که کارهای بیشتری را در زمان کمتر به اتمام برسانید در نتیجه از هدر رفتن وقت با ارزشتان برای رسیدگی به مسائل غیرمنتظره جلوگیری خواهد شد؛ TickTick اپلیکیشنی است که می تواند در این کار بسیار مفید و مؤثر ظاهر گردد.

اگر برای برنامه ریزی کارهای روزانه در پی ابزاری مناسب، همواره در دسترس و رایگان می گشت، اپلیکیشن TickTick را از دست ندهید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن TickTick؛ ذهنتان را برنامه ریزی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن TickTick؛ ذهنتان را برنامه ریزی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید