معرفی اپلیکیشن Grammarly؛ بدون اشتباه انگلیسی تایپ کنید

به گزارش وبلاگ پارسی، حتما تا حالا اپلیکیشن های بسیار زیادی را برای بهبود فرایند تایپ کردن برای گوشی هوشمندتان دیده اید. اگر هنوز نتوانسته اید به چیزی که می خواهید دست پیدا کنید این مطلب را از دست ندهید چرا که در آن قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Grammarly بپردازیم که باعث می گردد با اطمینان تایپ کنید و به فرآیند نوشتن خود سرعت ببخشید.

معرفی اپلیکیشن Grammarly؛ بدون اشتباه انگلیسی تایپ کنید

اپلیکیشن Grammarly با بیش از ده میلیون کاربر توانسته است امتیاز 4.3 را هم در گوگل پلی و هم در اپ استور کسب کند. این اپلیکیشن با رابط کاربری آسان خود از آن جایی که سرعت تایپ و گرامر درست کلمات را تا حد امکان بهبود می بخشد از محبوبیت بالایی برخوردار است. Grammarly این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا بتوانند با واژه های پیشنهادی سرعت نوشتن خود را افزایش دهند چون دیگر احتیاج به تایپ دوباره آن ها ندارند.

بعد از اینکه اپلیکیشن را نصب و فعال کردید صفحه کلید Grammarly، به محض تایپ کردن تان آغاز به کار می نماید. Grammarly یک صفحه کلید مجازی است. این یعنی بعد از نصب و اجرا، در شکل صفجه کلید برایتان ظاهر می گردد و از این حیث تفاوتی با صفحه کلید گوشی شما ندارد. اما آنچه که باعث محبوبیت بسیار بالا و جذابیت Grammarly شده، قابلیت های آن است که باعث می گردد فرآیند تایپ کردن به زبان انگلیسی بسیار ساده و سریع باشد.

Grammarly زمانی که به زبان های پشتیبانی شده به وسیله آن تایپ کنید، به سرعت اشتباهات شما را رصد نموده و آن ها را تصحیح می نماید. البته این تصحیح می تواند اتوماتیک باشد یا به صورت پیشنهاد کلمات و مواردی از این دست. برای مثال زیر کلمات اشتباه خط می کشد و از شما می خواهد آن ها را حذف کنید و یا آن را با کلمه ای دیگر جایگزین کنید. از جمله قابلیت های دیگر این اپلیکیشن می توان به امکان پیش بینی کلمات، پیشنهاد ایموجی، پیشنهاد کلمات مترادف و… اشاره نمود.

یکی دیگر از نکات مثبت اپلیکیشن Grammarly این است که گرامر شما را هم تصحیح می نماید. این ویژگی بسیار کاربردی است چرا که با تصحیح گرامر در دراز مدت می توانید زبان انگلیسی تان را هم تقویت کنید. بسیاری از کاربران هستند که از گرامرلی برای بهبود شرایط زبان خود استفاده می نمایند. خصوصا آن دسته از افرادی که با یک انگلیسی زبان یا دوست خارجی خیلی به زبان انگلیسی صحبت می نمایند چون با استفاده از گرامرلی می توانند با انبوهی از کلمات آشنا شوند و در عین حال آن ها را در قالب گرامری درستی هم به کار ببرند.

اگرچه Grammarly قابلیت های فراوانی دارد و می توان آن را یکی از برترین صفحه کلیدهای موجود در فروشگاه های پلی استور و اپ استور دانست، با این حال یک سری نقاط ضعف دارد که اشاره به آن ها می تواند قبل از دانلود و تجربه آن برایتان مفید باشد. از جمله این موارد می توان به امکانات کم شخصی سازی اشاره نمود. برای مثال فقط می توانید از دو رنگ مشکی و سفید یکی را برای رنگ صفحه کلید انتخاب کنید. از طرفی زبان های پشتیبانی شده از آن هم محدود هستند و تعداد آن ها به 4 می رسد، آن هم تماما انگلیسی اما با لهجه های مختلف. مثلا انگلیسی استرالیایی، کانادایی، آمریکایی و بریتانیایی.

Grammarly یک نسخه پریمیوم هم دارد که می توانید با خرید اشتراک به صورت ماهانه، سه ماهه و سالانه، از مزیت های بیشتر آن بهره ببرید. از جمله قابلیت هایی که در نسخه پریمیوم دریافت می کنید اما در نسخه رایگان در دسترس نیستند می توان به شفاف سازی جملات مبهم، برطرف اضافه نویسی، بهبود انتخاب کلمات و… اشاره نمود.

در مجموع Grammarly اپلیکیشن فوق العاده ای برای افرادی است که می خواهند انگلیسی بنویسند و همزمان گرامر خود را هم تقویت نمایند. شایان ذکر است که این اپ به غیر از نسخه iOS و اندروید، نسخه تحت وب و افزونه مرورگر هم دارد که می توانید با جست و جویی ساده در اینترنت به آن ها برسید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Grammarly؛ بدون اشتباه انگلیسی تایپ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Grammarly؛ بدون اشتباه انگلیسی تایپ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید