رئیس بلیزارد از پرداخت های درون برنامه ای دیابلو ایمورتال دفاع کرد

به گزارش وبلاگ پارسی، بازی دیابلو ایمورتال از زمان عرضه تا به امروز، با وجود نقدهای ضد و نقیضی که دریافت نموده با این حال، موفقیت های زیادی کسب نموده است. این بازی اکشن و نقش آفرینی رایگان در دو هفته اول انتشار خود بیش از 24 میلیون دلار درآمدزایی نموده اما شیوه درآمدزایی این اثر به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته و نقدهایی را در پی داشته است.

رئیس بلیزارد از پرداخت های درون برنامه ای دیابلو ایمورتال دفاع کرد

با این حال مایک وای بارا (Mike Ybarra)، رئیس کمپانی بلیزارد، از بازی و روش درآمدزایی آن دفاع نموده است. او در مصاحبه اخیر خود با لس آنجلس تایمز خاطرنشان کرد که اکثریت بخش های بازی به صورت رایگان برای همه قابل دسترسی است و تنها در اواخر بازی است که مسائل مربوط به خریدهای درون برنامه ای مطرح می گردد و در نهایت او خاطرنشان کرد که از بازی به عنوان مقدمه ای برای این سری رضایت دارد. خود بلیزارد نیز در بیانیه ای خاطرنشان کرد که بیشتر بازیکنان در بازی پولی خرج نمی نمایند. وای بارا گفت:

او در ادامه به امتیاز بالای بازی و تعداد نقدهای مثبت آن در اپ استور اشاره نمود و گفت که این موارد در تضاد با بعضی از نقدهای منفی و شکایات گزارش شده است. این در حالی است که نقدهای کاربران روی رایانه های شخصی اصلا مثبت نیست. جالب است بدانید که تجزیه و تحلیل فروشگاه ذکر شده نشان می دهد که بازی همچنان حدود 1 میلیون پوند در روز درآمدزایی می نماید. کاربران بعلاوه سعی نموده اند بعضی از هزینه های خاتمه بازی را محاسبه نمایند. طبق گفته ها به نظر می رسد که برای ارتقای کامل شخصیت خود، تقریبا 88 هزار پوند باید هزینه کنید.

دیابلو ایمورتال هم اکنون روی پلتفرم های اندروید، iOS و رایانه های شخصی در دسترس است. بلیزارد اخیرا تایید نموده است که بازی در ماه جولای دو آپدیت تازه دریافت خواهد نمود که یکی از آن ها اولین محتوای تازه بازی خواهد بود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "رئیس بلیزارد از پرداخت های درون برنامه ای دیابلو ایمورتال دفاع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بلیزارد از پرداخت های درون برنامه ای دیابلو ایمورتال دفاع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید