خبرنگاران 28 معلم نمونه تالش تجلیل شدند

به گزارش وبلاگ پارسی، آستارا - خبرنگاران - مسئولان تالش به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم، با اهدای هدایایی از 28 معلم نمونه این شهرستان تجلیل کردند.

خبرنگاران 28 معلم نمونه تالش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار وبلاگ پارسی فرماندار تالش روز یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: از اسفند 98 تا به امروز با معضل کرونا درگیر هستیم و آموزش و پرورش با وجود تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم ها، با مهیا کردن بستر شاد برای تعلیم و تربیت دانش آموزان خوش درخشید.

محمد حسین شاهکویی ادامه داد: معلمان در طول 42 سال بعد از انقلاب اسلامی، افراد موثر و برجسته ای را پرورش داده و برای توسعه کشور زحمات و خدمات موثری متحمل شده اند.

مدیر آموزش و پرورش تالش نیز در این آئین گفت: از سال تحصیلی گذشته به دلیل شیوع کرونا، به بخش آموزش دانش آموزان بیشترین آسیب وارد شد اما معلمان با ایثار، یک روز هم از تعلیم و تربیت عقب ننشستند.

سید مرتضی مختاری با اشاره به تاثیرات مثبت آموزش غیرحضوری در موفقیت دانش آموزان گفت: کسب بیش از 50 رتبه زیر هزار و قبولی 50 نفر در رشته پزشکی از شهرهای مختلف تالش، نشانگر کوشش معلمان و همت دانش آموزان است.

وی اضافه نمود: امروز از 28 معلم منتخب تجلیل شد و یکی از آنها بنام زهره رضاپور معلم ابتدایی دارای مقام استانی است و بقیه مدیر، معلم، مشاور و بازنشسته منتخب شهرستانی هستند.

آموزش و پرورش تالش 37 هزار دانش آموز دارد و برای جلوگیری از شیوع ویروس عالمگیر کرونا، کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 28 معلم نمونه تالش تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 28 معلم نمونه تالش تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید