می خواهم آقای گل لیگ برتر شوم؛ کاری با مهاجم استقلال ندارم

به گزارش وبلاگ پارسی، تهران (پانا) - مهاجم نیجریه ای تیم مس رفسنجان می گوید حضور در این تیم یکی از برترین تصمیماتی بود که در دوران فوتبالی اش گرفته است.

می خواهم آقای گل لیگ برتر شوم؛ کاری با مهاجم استقلال ندارم

به گزارش خبر ورزشی، گادوین منشا که با 10 گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است پیش از ترک ایران پیرامون آخرین شرایط تیمش و بعلاوه حضورش در صدر جدول گلزنان لیگ با خبر ورزشی هم صحبت شد. این مصاحبه را بخوانید:

قصد ترک ایران را داری؟

بله با مسئولان باشگاه صحبت نموده ام و از کادر فنی اجازه گرفتم چند روزی را به مرخصی بروم. البته من در تعطیلات سال نو میلادی یکی دو روز مرخصی گرفتم و به جزیره کیش رفتم اما حالا می خواهم به ایتالیا بروم و در کنار همسر و فرزندم کمی استراحت کنم و تعطیلی لیگ برتر به علت آغاز بازی های تیم ملی ایران این فرصت را فراهم کرد تا مرخصی بگیرم.

به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر چه احساسی داری؟

واقعا مسرور هستم البته انصافا من در هر تیمی که بودم گلهای زیادی را به ثمر رساندم و شم گلزنی خوبی دارم اما اینجا در مس رفسنجان همه چیز عالی می گذرد و حضور در این تیم حرفه ای و دوست داشتنی یکی از برترین تصمیماتی بود که در دوران فوتبالی ام گرفتم. واقعاً باید به مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم ملی به خصوص آقای ربیعی تبریک گفت که چنین تیم حرفه ای را راهنمایی می نمایند و بعلاوه به داشتن چنین همبازیانی به خودم می بالم. از بازیکنان اصلی تا بازیکنان ذخیره همگی با جان و دل تمرکزشان را روی تیم می گذارند تا پیروز شویم. حتی پزشکان تیم و سایر کارکنان باشگاه همگی یکدل هستیم. واقعاً ماشالله به بچه های مس رفسنجان!

از قرار معلوم طرفداران تیم مس رفسنجان تو را به شدت دوست دارند ...

واقعاً به من لطف زیادی دارند و حتی بچه ها خردسال نیز برخی وقتها در خیابان نام مرا صدا می زنند. چند روز پیش که از درب باشگاه خارج می شدم ناگهان بیش از 20 بچه مدرسه ای را دیدم که جلوی درب ایستاده اند و به محض خروج من از باشگاه فریاد کشیدند منشا آقای گل و مرتباً مرا با این عنوان تشویق می کردند که از این اتفاق به وجد آمدم و بسیار مسرور شدم و برای دقایقی کنارشان ایستادم و عکس یادگاری گرفتیم. در کل طرفداران تیم مس رفسنجان انرژی زیادی به تیم می دهند و با وجود اینکه به علت آغاز بیماری کرونا شانس حضور در استادیوم را پیدا نمی نمایند اما همیشه از بازیکنان حمایت می نمایند. ضمن اینکه در فضای مجازی برای تیم انرژی مثبت می فرستند.

داستان انتقادی که از برخی ها در فضای مجازی کردی چه بود؟

متاسفانه علیرغم حمایت های بی شمار طرفداران مس رفسنجان، در فضای مجازی محدود افرادی هم هستند که نمی دانند باید برای تشویق تیم چه کار بنمایند و بعضاً حرکت هایی را انجام می دهند که درست نیست. من یک بازیکن خارجی هستم که در فوتبال ایران بازی می کنم و تابع قوانین کشور ایران هستم ولی وقتی می بینم برخی ها چهره مرا روی تن برخی از افراد مونتاژ می نمایند و با تصاویر نادرست برای دیگران کری می خوانند به شدت ناراحت می شوم. به باشگاه هم اعلام نموده ام که اگر این کارها ادامه پیدا کند مجبور می شوم به وسیله مراجع قانونی اقدام کنم. البته حساب این عده از طرفداران پرشمار مس رفسنجان جداست و من عاشق این تیم و طرفدارانش هستم.

فکر می کردی به تنهایی دو گل به سپاهان بزنی؟

خوب من مهاجم هستم و کارم گلزنی است؛ سپاهان یا هر تیم دیگری برایم فرقی نمی کند و باید بتوانم گلزنی کنم. مسرورم که مقابل سپاهان 90 دقیقه حاکم بازی بودیم و سه گل به یادماندنی به این تیم زدیم. از اینکه توانستم روی دو گل نقش داشته باشم و شمار گل هایم را به عدد 10 برسانم بسیار مسرورم. همینطور نباید از گلی که محسن آذرباد به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند غافل شد. به نظر من سپاهان مقابل ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

از لقب هایی که در رفسنجان به تو داده اند برایمان بگو ...

خب منشای آقای گل را خیلی دوست دارم اما از لقب گادوین بوم بوم بوم هم خوشم می آیدو

به نظر خودت می توانی آقای گل لیگ برتر شوی؟

بله چرا که نه؛ من تمام تلاشم را می کنم تا جدا از اینکه برای مس رفسنجان موثر واقع شوم و بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم، خودم نیز عنوان آقای گلی را به دست آورم. فکر می کنم این دو اتفاق سال جاری در لیگ برتر رقم بخورد.

اما تو یک رقیب سرسخت به نام یامگا در استقلال داری.

من کاری به سایر مهاجمان ندارم و فقط رو به جلو نگاه می کنم. می خواهم با گلزنی هایم هم به پیروزیت تیم یاری کنم و هم طرفداران مس را مسرور کنم.

به اعتقاد خودت رمز پیروزیت های این روزهایت چیست؟

من حضور خدا را در تمام لحظات زندگی می بینم. رمز پیروزیتم فقط لطف خدای بزرگ است.

بازی های ایران در مقدماتی جام جهانی را دنبال می کنی؟

بله تیم ملی ایران با بازیکنان بسیار خوبی که دارد برترین نتایج را گرفته است و من فکر می کنم هر چهار بازی پیش رو را نیز با پیروزی پشت سر می گذارد. واقعاً باید به فوتبال ایران بابت داشتن چنین تیمی تبریک گفت چرا که کیفیت بازی های تیم ملی ایران بسیار بالاست و مطمئن باشید که در جام جهانی نیز بازی های بسیار خوبی انجام خواهید داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "می خواهم آقای گل لیگ برتر شوم؛ کاری با مهاجم استقلال ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم آقای گل لیگ برتر شوم؛ کاری با مهاجم استقلال ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید