بازتاب بازی محبت آمیز ایران و کانادا در رسانه های آمریکایی

به گزارش وبلاگ پارسی، رسانه های آمریکایی به ملاقات محبت آمیز ایران و کانادا در تاریخ 15 خرداد واکنش نشان دادند.

بازتاب بازی محبت آمیز ایران و کانادا در رسانه های آمریکایی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پارسی، در تاریخ 15 خرداد ماه تیم ملی فوتبال کشورمان در خاک کانادا به مصاف این کشور خواهد رفت تا اولین مسابقه محبت آمیز خود پیش از جام جهانی 2022 قطر را انجام دهد.

رسانه های آمریکایی و کانادایی نیز این خبر را بازتاب دادند و از این نوشتند که ایران، تیم رده بیست و یکم جهان باید در ونکوور به مصاف کانادا، تیم رده سی و هشتمی جهان برود.

سایت CBC در مورد این بازی نوشت: این اولین بازی کانادا پیش از جام جهانی 2022 قطر است. این تیم می خواهد خودش را آماده مسابقات جام جهانی کند و بازی با ایران اولین مسابقه محبت آمیز آنها خواهد بود. کانادا در کوشش است پس از مسابقه با ایران به اروپا برود و با یک تیم اروپایی نیز بازی کند.

ایران و کانادا 3 بار با هم ملاقات کردند که سهم کشورمان 2 پیروزی بوده و کانادا نیز توانسته در آخرین جدال به فزونی دست یابد.

تیم ملی ایران در سال 1997 و 1999 به مصاف کانادا رفت و به فزونی یک بر صفر رسید و در سال 2001 نیز تن به شکست یک بر صفر داد.

کانادا در سال های اخیر تنها 2 بازی محبت آمیز با تیمی غیر از آمریکای شمالی داشته است. آنها در سال 2020 مقابل ایسلند به شکست یک بر صفر رسیدند و در برابر نیوزلند در سال 2018 به فزونی یک بر صفر دست یافتند.

سایت MLS نیز در مورد این بازی به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت: ایران سومین جام جهانی متوالی خود را تجربه می نماید. تیمی که در آسیا بالاترین جایگاه را دارد و به عنوان اولین تیم راهی جام جهانی شده است. کانادا در اولین بازی جام جهانی به مصاف بلژیک خواهد رفت و ایران نیز در سومین مسابقه خود با آمریکا ملاقات خواهد نمود.

سایت TSN نیز نوشت: کانادا در تاریخ 15 خرداد میزبان ایران است و سپس به هندوراس سفر خواهد نمود تا در تاریخ 23 خرداد با این تیم ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازتاب بازی محبت آمیز ایران و کانادا در رسانه های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب بازی محبت آمیز ایران و کانادا در رسانه های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید