آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس؛ سرخ ها آماده بازی عظیم

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و اولسان هیوندای باید از ساعت 15:30 در استادیوم الجنوب قطر به مصاف هم بروند.

آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس؛ سرخ ها آماده بازی عظیم

به گزارش وبلاگ پارسی، سرخپوشان پایتخت که در هجدهمین دوره این رقابت ها قصد دارند تبدیل به نخستین تیم ایرانی فاتح جام شوند در چند ساعت مانده به آغاز این بازی، انگیزه و آرامش خاصی در هتل محل اقامت خود دارند.

سرمربی تیم پرسپولیس در چند روز گذشته کمترین فرصت را برای پاسخ به تماس های تلفنی خود داشته است. یحیی گل محمدی طی هفته گذشته بیش از 40 ساعت جلسه آنالیز با دستیاران خود برگزار نموده است و بقیه زمان را نیز به تبادل نظر با بازیکنان و تمرینات این تیم اختصاص داده بو. با این حال یحیی که با تماس های بسیار زیادی از ایران روبرو بود پاسخ تعدادی از آن ها را داد.

سرمربی سرخپوشان از تک تک اعضایی که با او تماس می گرفتند التماس دعا داشت. یحیی که از شرایط روحی بازیکنان خود راضی است وعده هایی را از بعضی مدیران بابت پرداخت پاداش ویژه قهرمانی به آنها دریافت نموده اما از آن ها خواست فعلاً برای موفقیت تیم دعا نمایند.

بازیکنان پرسپولیس به دلیل حفظ پروتکل های بهداشتی نمی توانند در طول روز ساعاتی را به اتاق های همدیگر بروند تا همکلام و همنشین هم شوند. از این رو اردونشینان پرسپولیس در اتاق های دو نفره خود وقت گذرانی می نمایند. بازیکنان پرسپولیس ساعاتی از اوقات حضورشان در اتاق های خود را به راز و احتیاج می پردازند تا با آرامش بیشتری راهی ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

بازیکنان فوتبال معمولاً در ساعات مانده تا آغاز بازی ها برای آرامش و بالا رفتن انگیزه های خود موسیقی های مورد علاقه شان را گوش می دهند. اتفاقی که در ازدوی پرسپولیس نیز می افتد. شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله چند ساعت مانده به ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا هندزفری های خود را استفاده می نمایند تا هر کدام با شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود به تمرکز لازم و آرامش روحی برای بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی برسند.

کادر فنی پرسپولیس برای گل نخوردن این تیم مقابل مهاجمان سرعتی اولسان هیوندای آنالیز نفر به نفر انجام داده است. همچنین داوود فنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس نیز برای حفظ کلین شیت های حامد لک ضربات پنالتی بازیکنان این تیم را برایش آنالیز نموده است. آنالیزهایی که در چند عکس به آن ها داده شده تا لک و مدافعان پرسپولیس آن ها را در چند ساعت مانده به بازی آنالیز نمایند.

اردوی پرسپولیس در شرایط ایده آلی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا در جریان است و آنها با یک هدف مهم برای تاریخ فوتبال باشگاهی کشور وارد استادیوم الجنوب دوحه قطر خواهند شد تا با پیروزی عظیم مقابل اولسان هیوندای جام را بالای سر ببرند.

به همین دلیل نشریه الرایه قطر در تحلیل این بازی حساس نوشت: پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دنبال جبران ناکامی عظیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن است. اگر چه پرسپولیس امروز با 2018 شاهد تغییرات زیادی در ترکیبش است اما به دنبال اولین قهرمانی خود در آسیا است.

لرایه در ادامه نوشت: در مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی به دنبال تکرار قهرمانی خود در آسیا است. تیم کره ای در سال 2012 قهرمان آسیا شد و این بار آمده تا دومین قهرمانی را تجربه کند. البته مهمترین نکته برای اولسان ناکامی اش در لیگ داخلی در دو فصل گذشته است که نتوانست قهرمان گردد و هر دو سال نایب قهرمان شد و می خواهد در این بازی جبران ناکامی های لیگ داخلی اش را با قهرمانی آسیا داشته باشد.

نشریه دامگا ترکیه نیز در گزارشی به این بازی حساس پرداخت و نوشت: پرسپولیس در این بازی به دنبال جبران ناکامی خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 مقابل کاشیماآنتلرز است. این بار نماینده ایران به رغم از دست دادن بسیاری از بازیکنانش به فینال راه یافته و می خواهد ناکامی دو سال پیش را جبران کند. این تیم به دنبال پیروزی و اولین قهرمانی آسیا خود است. پرسپولیس در ایران طرفداران میلیونی دارد که به توانایی تیمشان باور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس؛ سرخ ها آماده بازی عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس؛ سرخ ها آماده بازی عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید