واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال

به گزارش وبلاگ پارسی، روز گذشته رسانه های عربستانی خبر دادند باشگاه الاهلی عربستان به بهانه استفاده غیر قانونی استقلال ایران از میلیچ بازیکن کُروات، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نموده و خواستار حذف استقلال شده است. تیم استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در رقابت با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق به اسم صدرنشین صعود کرد.

واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال

باشگاه الاهلی اعتقاد دارد میلیچ بعد از فسخ قراردادش، همراه تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نموده و این موضوع غیر قانونی است.

سایت ورزشی سعودی در گزارشی ضمن آنالیز این موضوع از تیتر زلزله آسیایی در مطلب خود استفاده کرد و نوشت: طبق گزارش ها، الاهلی در شکایت خود تایید کرد که یکی از ستاره های استقلال باوجود اتمام قراردادش در لیگ قهرمانان شرکت نموده است. الاهلی شکایت النصر از پرسپولیس بعد از بازی دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2020 را یادآوری کرد. بعد از شکایت الاهلی، ترس از حذف، تیم الهلال را که به اسم تیم دوم به مرحله بعد صعود نموده بود، در برگرفت.

در ادامه این گزارش آمده است: در صورت پذیرش شکایت الاهلی از استقلال، AFC تمام نتایج تیم ایرانی در مرحله گروهی را حذف می نماید و آنطور که بعضی ادعا می نمایند، به تیم های رقیب امتیاز نمی دهد. استقلال در گروه سوم با 11 امتیاز اول شد و بعد از آن الدحیل با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی در رده دوم نهاده شد. تیم الشرطه هم تنها سه امتیاز کسب کرد. با لغو نتایج استقلال، جدول رده بندی گروه سوم به این توضیح خواهد بود:

1- الاهلی با 8 امتیاز

2- الدحیل با 5 امتیاز

3- الشرطه با 3 امتیاز

الاهلی در ملاقات خود مقابل استقلال یک امتیاز کسب کرد در حالی که الدحیل صاحب 4 امتیاز شد. از این نتایج تعیین است که الهلال در مرحله یک هشتم نهایی باقی خواهد ماند و بر خلاف ادعای بعضی ها، از لیگ قهرمانان حذف نمی گردد.

به گزارش وبلاگ پارسی، بحث شکایت الاهلی از استقلال به یکی از داغ ترین مباحث رسانه های ورزشی عربستان تبدیل شده است و حتی واکنش یاسر المسحل رئیس فدراسیون عربستان را در پی داشت.

المسحل در تبادل نظر با برنامه دوری مع الولید در این باره گفت: محرومیت باشگاه ها قبلاً به خاطر انجام ندادن تصمیمات اعمال می شد. در حال حاضر نمی دانم الاهلی نسبت به حضور بازیکن استقلال شکایت نموده است یا نه.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید