استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی پاسخ می دهد ، چگونه ابتلا به ویروس کرونا را دور بزنیم؟

به گزارش وبلاگ پارسی، استاد تمام دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درباره راه حلی موثر برای عدم ابتلا به ویروس کرونا توضیح داد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی پاسخ می دهد ، چگونه ابتلا به ویروس کرونا را دور بزنیم؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ پارسی، پروین میرمیران استاد تمام دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی انستیتو تحقیقات تغذیه ای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در برنامه رادیویی صبح و گفتگو درباره رعایت های غذایی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: علم تغذیه اصولاً در پیشگیری از بیماری ها به کار می رود و هدف اصلی از این رشته هم ارتقای سلامت جمعیت هشتاد میلیون نفری است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید از الگوی تغذیه ای سالم تبعیت کنیم و به موقع و به اندازه غذا بخوریم، اضافه کرد: استفاده از سبزیجات و میوه های غنی از ویتامین C و پروتئین ها توصیه می شود تا بدن ما رطوبت و آب کافی داشته باشد و در برابر بیماری ها مقاوم شود.

استاد تمام دانشکده علوم تغذیه مطرح نمود: کسانی که در معرض خطر ابتلا به این ویروس نیستند، سیستم ایمنی قوی دارند و سبک زندگی آن ها از قبل سالم بوده است. این افراد بیشتر از سایر گروه ها در برابر گروه ها در برابر بیماری مقاومند.

میرمیران استفاده از میوه و سبزیجات پخته در کنار غذا و جایگزین نشاسته های ساده را ضروری خواند و گفت: مردم لبنیات کم چرب و منابع غذایی امگا 3 و آجیل های خام و مواد دارای ویتامین E و استفاده از روغن زیتون را در برنامه غذایی خود بگنجانند.

استاد تمام دانشکده علوم تغذیه در سرانجام تأکید کرد: مردم به هیچ عنوان از فست فود استفاده نکنند؛ چرا که سیستم ایمنی و بدن را در برابر بیماری های عفونی و ویروس ها تضعیف می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی پاسخ می دهد ، چگونه ابتلا به ویروس کرونا را دور بزنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی پاسخ می دهد ، چگونه ابتلا به ویروس کرونا را دور بزنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید