اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست، اما کوشش می کنیم فرایند دو برد در بازی های گذشته را حفظ کنیم و به آینده خوشبین باشیم.

اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست

احمد باغبان باشی امروز (پنجشنبه- 29 مهرماه) پس از برد ایکس مقابل زندی بتن کلاردشت در جمع وبلاگ پارسی اظهار کرد: از نظر جدولی دو تیم در یک سطح بودیم، البته آنها 9 امتیاز داشتند و ما 6 امتیاز داشتیم، ما آمدیم که این بازی با ببریم.

وی اضافه نمود: بچه ها کوشش کردند و آن تمرکز لازم در بازی امروز وجود داشت و مهم گل نخوردن تیم ما بود که امروز تیم ما گل نخورد و این ذهنیت باید بیشتر به بچه ها القا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان ادامه داد: کوشش ما این است این فرایند رو به جلو باشد و تجربه کسب کنیم و روز به روز رشد کنیم. اتفاقات یک بازی قابل پیش بینی نیست اما کوشش داریم فرایند دو برد در بازی های گذشته را حفظ کنیم و به آینده خوشبین باشیم.

وی توضیح داد: به بازیکنانمان هم گفتیم خودباوری داشته باشند در خاتمه فصل جزو سه تیم بالای جدول باشند. ما روی نام تیم ها نباید تمرکز کنیم و برای این کار باید روی توانایی و پتانسیل خودمان تمرکز داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید