عطایی: ملاقات با هنگ کنگ، تمرین خوبی بود، بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم

به گزارش وبلاگ پارسی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی توانستیم استراتژی خاصی برابر هنگ کنگ به کار بگیریم و بیشتر بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم.

عطایی: ملاقات با هنگ کنگ، تمرین خوبی بود، بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم

به گزارش وبلاگ پارسی، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل هنگ کنگ در رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن، گفت: در همه تورنمنت ها، بازی اول به علت عدم شناخت تیم ها از یکدیگر بازی سختی است. این ملاقات برای ایران از این لحاظ سخت بود که اطلاعاتی از هنگ کنگ نداشتیم و نمی توانستیم استراتژی خاصی برابر این تیم به کار بگیریم و بیشتر بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه نمود: این ملاقات، بازی تمرینی خوبی برای تیم ایران بود. ترجیح می دادم فشار بیشتری به بازیکنان وارد گردد ولی این اتفاق نیفتاد.

عطایی به اهمیت آمادگی ذهنی بازیکنان اشاره و توضیح داد: تا این لحظه سعی کردیم تمرکزمان را بر روی آمادگی ذهنی و بعد از آن بر روی آمادگی فیزیکی بازیکنان بگذاریم. خوشبختانه شرایط فیزیکی بازیکنان به علت حضور تعدادی از آنها در المپیک در حد مطلوبی است.

وی تاکید نمود: از نظر من شرایط تیم ملی ایران قابل قبول است و کوشش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

تیم ملی والیبال ایران امروز، یکشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا سه بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و در صدر جدول گروه B نهاده شد. تیم کشورمان فردا از ساعت 10:30 صبح برابر تایلند قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عطایی: ملاقات با هنگ کنگ، تمرین خوبی بود، بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: ملاقات با هنگ کنگ، تمرین خوبی بود، بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید