آخرین مهلت ویرایش اطلاعات و معین شرایط داوطلبان آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش وبلاگ پارسی، سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی و مشخص شرایط داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی کشور را اعلام نمود.

آخرین مهلت ویرایش اطلاعات و معین شرایط داوطلبان آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ پارسی، داوطلبان ثبت نام شده در هشتمین آزمون استخدامی کشور تنها تا فردا آدینه دوم آبان ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درصورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

در این بازه زمانی تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده ضروری است نسبت به معین شرایط خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام کنند:

-افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت احتیاج به تغییر شغل محل انتخابی، می توانند نسبت به معین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور اقدام کنند.

متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور اقدام کنند.

متقاضیان انصراف از آزمون، می توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت نام و شرکت در آزمون فوق الذکر اقدام کنند. در ضمنً پس از انتها زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

در صورت عدم مراجعه افراد ثبت نام کننده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت معین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره مندی از اولویت بومی شهرستانی و تأیید اطلاعات ثبت نامی آن ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور از روز پنج شنبه 9 نهم آبان ماه به روز های پنج شنبه و آدینه ششم و هفتم آذرماه سال جاری، تغییر نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت ویرایش اطلاعات و معین شرایط داوطلبان آزمون استخدامی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ویرایش اطلاعات و معین شرایط داوطلبان آزمون استخدامی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید