100 مدرسه در پنج سال آینده در منطقه 22 تهران احداث خواهد شد

به گزارش وبلاگ پارسی، تهران (پانا) - مسائل فضاهای آموزشی منطقه 22 تهران با حضور رئیس شورای شهرتهران آنالیز شد.

100 مدرسه در پنج سال آینده در منطقه 22 تهران احداث خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، علی شهری مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در این خصوص گفت: منطقه 22 شهرتهران به لحاظ احداث ساختمان های مسکونی بلند مرتبه، باعث ایجاد مشکلاتی در ساخت فضاهای آموزشی جدید شده است، لذا پیگیری مستمر نوسازی مدارس، شورای شهرتهران، شهرداری تهران و اداره آموزش و پرورش شهرتهران منجر به پیش بینی طرح جدید تفصیلی منطقه 22 شد.

در این راستا، جلسه ای با حضور محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، نعمت بنی آدم رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران، معاون شهرسازی شهرتهران، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرتهران، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 5 تهران، مسئولان منطقه و دیگر مسئولان برگزار گردید .

طرح تفصیلی جدید برای منطقه 22 تهران با حضور مسئولان استانی و منطقه به تصویب رسید و طرح کاربری آموزشی مذکور از 17هکتار به بیش از 100هکتار با تثبیت کاربری آموزشی صورت گرفته است. همچنین در این جلسه مکانیزم تامین زمین با همکاری شهرداری و با در اختیار قرار دادن آن برای ساخت مدرسه تعریف شده است که در صورت لزوم به تصویب شورا خواهد رسید.

همچنین مقرر شد طی تفاهم نامه ایی فی ما بین آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، شهرداری و مجمع خیرین شهر تهران، احداث تعداد 20 مدرسه در منطقه در آینده نزدیک صورت پذیرد.

در صورت بارگذاری جمعیت در منطقه مذکور، در افق پنج ساله احتیاج به احداث قریب به 100 مدرسه خواهد بود.

در سرانجام جلسه نیز اعضای حاضر از فضاهای آموزشی منطقه 22 بازدید به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "100 مدرسه در پنج سال آینده در منطقه 22 تهران احداث خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 مدرسه در پنج سال آینده در منطقه 22 تهران احداث خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید