پلیس راهور: جاده های شمالی در تعطیلات پیش رو یکطرفه نمی شوند

به گزارش وبلاگ پارسی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس در تعطیلات پیش رو هیچ برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده های شمالی ندارد.

پلیس راهور: جاده های شمالی در تعطیلات پیش رو یکطرفه نمی شوند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پارسی، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ، در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های کشور با توجه به تعطیلات پیش رو گفت: پلیس راهور هیچ برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده ها در تعطیلات خاتمه هفته ندارد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب که مردم باید با درک شرایط از سفر های غیرضرور اجتناب کنند شرح داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این که بسکمک از استان ها در شرایط قرمز و هشدار قرار دارند باید با عدم سفر به مدیریت این بیماری کمک کنیم.

سردار حسینی تأکید کرد: محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محور های شمالی کشور اعم از چالوس و هراز اعمال نمی شود و پلیس با آمادگی کامل در جاده ها حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک و برخورد با تخلفاتی همچون حرکت در شانه خاکی و انحراف به چپ برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این مطلب که یکطرفه شدن جاده ها مسائل زیادی را برای بومی ها و ساکنان روستا های راستا چالوس و همچنین افراد محلی در آبعلی، دماوند، مرزن آباد، گچسر، آمل، کرج و بخشی از ساکنان تهران ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: پلیس در اصل با یکطرفه کردن جاده ها مخالف است و با توجه به عدم ضرورت سفر در این ایام، هیچ اجباری برای یکطرفه کردن جاده ها و تسهیل در تردد ها قائل نمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پلیس راهور: جاده های شمالی در تعطیلات پیش رو یکطرفه نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس راهور: جاده های شمالی در تعطیلات پیش رو یکطرفه نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید