واکنش ارسلان مطهری به جدایی از استقلال: آدم باید جایی باشد که احساس خوشحالی کند، می خواهم یاری کنم

به گزارش وبلاگ پارسی، اگر چه امیر ارسلان مطهری روز گذشته فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرد اما از پیروزی تیمش در مصاف با مس و هم چنین تدوام صدرنشینی آبی ها شاد است.

واکنش ارسلان مطهری به جدایی از استقلال: آدم باید جایی باشد که احساس خوشحالی کند، می خواهم یاری کنم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پارسی، ارسلان مطهری در مورد فرایند بازی می گوید: با تیم خوب و یکدستی بازی کردیم. خدا شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم و به سیر صعودی و صدرنشینی ادامه داریم. امیدوارم تو ادامه فرایند بهتر شویم تا این موقعیت را حفظ کنیم.

مهاجم استقلال در مورد تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف آبی ها گفت: این تصمیم خیلی ناراحت کننده است. همه ناراحت هستیم. نه فقط استقلال؛ جای خیلی از تیم ها در فصل نو لیگ قهرمانان آسیا خالی است. با این حال خدا را شکر ما فرایند خوبی در بازی های لیگ برتر داریم و می توانیم با بردها طرفداران را خشنود کنیم و باید به این فرایند ادامه دهیم.

امیر ارسلان مطهری در واکنش به خبرهایی که در مورد جدایی اش از اردوی تیم آبی وجود دارد این چنین گفت: این خبر خنده دار است. من خودم هم این خبرها را شنیدم. اگر قرار به جدایی بود ابتدای فصل که شرایط بدی آدم های غیر فوتبالی برای من به وجود آوردند این کار را انجام می دادم. در آن برهه از زمان مصاحبه نکردم و کاری را انجام دادم که درست بود و قلبم می گفت و خشنودم که این کار را انجام دادم. آدم باید جایی باشد که احساس خشنودی می نماید و آن کاری را انجام بدهد که درست است. به هر صورت من همه کوششم را بکار می گیرم که به استقلال در جهت قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر یاری کنم. امیدوارم همواره حالمون خوب و خشنود باشیم و با کوشش بتوانیم دل تک تک طرفداران را شاد کنیم؛ چرا که تماشاگران استقلال لایق برترین ها هستند.

ایلنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش ارسلان مطهری به جدایی از استقلال: آدم باید جایی باشد که احساس خوشحالی کند، می خواهم یاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ارسلان مطهری به جدایی از استقلال: آدم باید جایی باشد که احساس خوشحالی کند، می خواهم یاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید