همه مراحل انتخابات به دست خود مردم رقم می خورد، نشاط سیاسی لازمه مشارکت پرشور در انتخابات

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرگزاری خبرنگاران-فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همه مراحل انتخابات به دست خود مردم رقم می خورد.

همه مراحل انتخابات به دست خود مردم رقم می خورد، نشاط سیاسی لازمه مشارکت پرشور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پارسی از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با بخشدار و مدیریت شهری جلیل آباد، اظهار کرد: طبق قانون، وزارت کشور مسئول اجرای انتخابات است ولی همه دستگاه ها باید در اجرای آن مشارکت کنند.

وی اضافه نمود: مردم صاحب اصلی انتخابات هستند و همه مراحل آن با استفاده از ظرفیت خود مردم برگزار می شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه هر انتخاباتی علاوه بر آثار محلی و منطقه ای، اثرات ملی و بین المللی دارد، اضافه نمود: امانتداری، سلامت، قانونمداری و مشارکت بالا چهار مولفه مهم در فرآیند انتخابات است که برای تحقق آنها در انتخابات پیش رو برنامه ریزی می کنیم.

عباسی تاکید نمود: ضمن تامین تمامی امکانات مورد احتیاج انتخابات، صرفه جویی و حفظ و صیانت از بیت المال در دستور کار مجریان واقع شده است.

وی گفت: هیچ نگرانی برای برگزاری انتخابات در شهر تازه تاسیس جلیل آباد و همچنین روستاهای این بخش وجود ندارد و همه امور با همکاری و هم افزایی دستگاه ها انجام می پذیرد.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: موثرین و فعالان اجتماعی و سیاسی شهرستان برای برگزاری انتخابات 1400 در فضایی پرشور به میدان بیایند و با امید آفرینی و تقویت نشاط سیاسی به مشارکت گسترده در این همایش سیاسی یاری کنند.

عباسی اضافه نمود: مردم بارها با حضور پررنگ خود در انتخابات ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز حماسه ای دیگر به دست آنان رقم بخورد.

وی عنوان داشت: با توجه به نوپایی شهر جلیل آباد، ضروری است سنگ بنای توسعه شهر از هم اکنون محکم و با افق دید بلند بنا شود تا در آینده نیز این جهت ادامه یابد.

فرماندار شهرستان پیشوا در خاتمه اظهار کرد: مصوبات شورای اسلامی شهر جلیل آباد به صورت کارشناسی شده و بر اساس مواد و دستورالعمل های قانونی تدوین و به هیئت تطبیق شهرستان ارسال شود.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "همه مراحل انتخابات به دست خود مردم رقم می خورد، نشاط سیاسی لازمه مشارکت پرشور در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مراحل انتخابات به دست خود مردم رقم می خورد، نشاط سیاسی لازمه مشارکت پرشور در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید