51 طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

به گزارش وبلاگ پارسی، 51 طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز در 17 شهرستان آذربایجان شرقی با هزینه کرد 700 میلیارد تومانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبریز در آیینی به وسیله ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

51 طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

به گزار شوبلاگ پارسی آذربایجان شرقی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین افتتاح این طرح ها گفت: امروز عظیم ترین مجتمع خوابگاهی کشور با وسعت 40 هزار متر مربع در پنج طبقه و با ظرفیت 2500 دانشجو در تبریز افتتاح شد.

وی با اشاره به تامین زیرساخت های لازم درمانی و بهداشتی آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید، اضافه نمود: در هشت سال گذشته در بخش بهداشت استان 731 پروژه با 201 هزار متر مربع و 932 مورد بهسازی با 120 هزار متر مربع صورت گرفته است.

محمدحسین صومی ادامه داد: در حوزه درمان آذربایجان شرقی هم در این مدت، احداث بلوک بیمارستانی به تعداد 12 مرکز با متراژ 145 هزار مترمربع ، احداث یا بازسازی کامل 15 بال اورژانس با متراژ 22 هزار و 400 متر مربع و احداث یا بهسازی 19 بلوک زایمانی با متراژ 67 هزار و 800 متر مربع محقق شده است.

وی از احداث 21 باب کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با متراژ 7 هزار و 100 متر مربع به اسم دیگر اقدام مهم صورت گرفته در حوزه درمان آذربایجان شرقی در هشت سال اخیر یاد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه در زمان حاضر 47 پروژه در بخش بهداشت و 51 پروژه در حوزه درمان آذربایجان شرقی در حال بهره برداری است، گفت: بیمارستان عجب شیر، سلامتکده طب سنتی، بخش یُد تراپی بیمارستان امام رضا و بیمارستان بچه ها خیرساز مردانی آذر از جمله پروژه هایی هستند که تیر ماه جاری در آذربایجان شرقی افتتاح می شوند.

وی اضافه نمود: از مجموع پروژه هایی که در حوزه درمان و بهداشت آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید آغاز شده است، تنها چهار پروژه باقی می ماند که بیمارستان یک هزار تختخوابی با 30 درصد پیشرفت و مرکز جامع سرطان با 60 درصد پیشرفت از جمله آنها هستند.

نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برای سفر کاری یک روزه به آذربایجان شرقی سفر نموده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "51 طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51 طرح دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید