ممانعت از تردد تاکسی داران بدون ماسک در ملایر

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرنگاران/همدان رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 1059 دستگاه تاکسی و 141 دستگاه ون، مسافران را در سطح شهر ملایر جا به جا می نمایند، گفت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا چاره ای جزء سخت گیری و ممانعت از تردد خودروهای تاکسی بدون ماسک نداریم.

ممانعت از تردد تاکسی داران بدون ماسک در ملایر

محمد لطفی در گفت وگو با وبلاگ پارسی، از جریمه نقدی و برخورد قاطع با تاکسی داران فاقد ماسک اطلاع داد و اضافه کرد: جریمه ها از 10 هزار تومان شروع شده است و تا 160 هزار تومان ادامه دارد و حتی در مواردی تاکسی متخلف را توقیف می کنیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه بازرسان سازمان، با تاکسیرانان متخلف برخورد لازم و جدی دارند، اضافه کرد: از تردد خودروهای تاکسی که رانندگان آن فاقد ماسک هستند، جلوگیری شده و خودرو توقیف می گردد.

لطفی با تأکید بر اینکه تنها راه مقابله با کرونا در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است، از شهروندان و رانندگان درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و دیگران نسبت به استفاده از ماسک دقت و توجه لازم را داشته باشند و آن را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مقرر شده طی مراسمی از تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند، تجلیل به عمل آید، ادامه داد: روزانه به صورت رایگان و با هزینه سازمان ضدعفونی تاکسی ها و ون ها انجام می گردد.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر ملایر با اشاره به اینکه تا به امروز طی پنج مرحله و به تعداد 6000 عدد ماسک رایگان بین تاکسیرانان و رانندگان ون توزیع کردیم، اظهار کرد: همچنین تعداد قابل توجهی ماسک خریداری شده و طی مراحل دیگر بین این افراد توزیع می گردد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر قریب به اتفاق تاکسی داران پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند، از عدم رعایت و بی توجهی مسافران و شهروندان ملایری گلایه کرد و گفت: متأسفانه شماری از مسافران قوانین و پروتکل ها را رعایت نمی نمایند و ماسک نمی زنند و سلامت سایر افراد را به خطر می اندازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ممانعت از تردد تاکسی داران بدون ماسک در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممانعت از تردد تاکسی داران بدون ماسک در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید