معرفی 7 مدل از برترین برندهای ساعت مچی در دنیا

به گزارش وبلاگ پارسی، امروزه کاربرد ساعت مچی فقط محدود به نشان دادن زمان نیست؛ بلکه ساعت مچی یکی از شیک ترین اکسسوری ها در استایل آقایان و خانم ها محسوب می گردد. به علت اهمیت ساعت در مد و فشن، استفاده از یک ساعت مچی مناسب می تواند نشانگر استایل فردی شما در جامعه باشد. ساعت های مچی برند و باکیفیت تا سال ها از مد نمی روند و برای شما ماندگاری دارند. در این نوشتار لیستی از برترین برندهای ساعت در دنیا را برای شما فراهم کردیم؛ از برندهای ساعت لوکس سوییسی و ژاپنی تا برندهای میان رده با قیمت مناسب اینجاست تا به شما یاری کنیم برترین انتخاب را برای خرید ساعت مردانه و خرید ساعت زنانه داشته باشید.

معرفی 7 مدل از برترین برندهای ساعت مچی در دنیا

خرید ساعت مردانه

ساعت مچی مردانه در استایل آقایان تأثیر ویژه ای دارد. ساعت مچی انتخابی شما نمایانگر ویژگی های فردی شماست. وجود ساعت مچی در استایل مردانه، سبک استایل شما را نمایان می نماید؛ ازاین رو ساعت در ظاهر آقایان اهمیت فراوانی دارد. در ادامه برترین برندهای ساعت در دنیا را برای راهنمای خرید ساعت مردانه برای شما معرفی می کنیم.

خرید ساعت زنانه

هر خانمی در کمد اکسسوری خود به یک ساعت مناسب احتیاج دارد. استفاده از ساعت مچی زنانه، استایل شما را بی عیب ونقص جلوه می دهد. ساعت مچی باعث مجذوب کنندهیت استایل می گردد و به آن شخصیت می دهد. شما باید بر اساس موقعیت های مختلف ساعت مخصوص به آن را انتخاب کنید. ساعت های نقره ای و کلاسیک برای مهمانی و مجالس کاربرد دارند و ساعت های اسپرت هنگام ورزش و پیاده روی و یا سفر ها مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این نوشتار، چند مدل از پرفروش ترین برندهای ساعت دنیا را معرفی می کنیم.

ساعت رولکس Rolex

اگر یک برند ساعت وجود داشته باشد که همه آن را بشناسند، آن رولکس است. پوشیدن رولکس چیزی فراتر از پوشیدن ساعت است. رولکس در جامعه نمادی از قدرت و اعتبار به شمار می رود. رولکس برند نام آشنا و باکیفیت سوییسی است که در سال 1905 تأسیس شد. این برند ساعت های متنوعی برای خانم ها و آقایان فراوری می نماید. انواع ساعت های کلاسیک تا ساعت های ورزشی و غواصی همگی از باکیفیت ترین متریال و به وسیله ماهرترین صنعتگران طراحی می گردد. رولکس تضمین می نماید که ساعت های آن مادام العمر و ماندگار هستند. اگر به تاریخچه این برند سوییسی نگاه کنید متوجه می شوید که ساعت رولکس می تواند انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری باشد. در واقع، در طول زمان بر ارزش این ساعت ها افزوده می گردد. امروزه برند رولکس در دنیا جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان یکی از برترین برندهای ساعت لوکس در دنیا شناخته می گردد و رقبای کمی به خود می بیند. اگر به این برند علاقه مند هستید، برای خرید ساعت مردانه و زنانه این برند لوکس برترین انتخاب برای شماست.

ساعت سیکو Seiko

برند سیکو سال 1881 در توکیو تأسیس شد. سیکو برندی لوکس و باکیفیت است که شما می توانید از ساعت های لوکس و گران قیمت تا ساعت های میانه با قیمت مناسب را در آن ها پیدا کنید. درواقع محصولات این کمپانی تمام اقشار جامعه را پوشش می دهد و محصولات میان رده این برند نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. سیکو انواع ساعت های اسپورت و کلاسیک را برای خانم ها و آقایان فراوری می نماید؛ اما بیشتر به عنوان فراورینماینده ساعت های غواصی شناخته می گردد و کلکسیونی از برترین ساعت های غواصی امروزی را ارائه می دهد. اگر ساعت های ژاپنی را می پسندید، این برند برترین انتخاب برای خرید ساعت زنانه و مردانه است.

ساعت امگا Omega

امگا برند لوکس سوییسی است که بیش از 170 سال از تأسیس آن می گذرد. اگر در پی خرید ساعت مچی لاکچری هستید، امگا می تواند جزو اولین گزینه های شما باشد. ساعت های امگا به قطب شمال سفرنموده اند، به فضا پرتاب شده اند و با زیردریایی ها به اعماق اقیانوس فرود آمده اند. در نتیجه، امگا به عنوان یکی از برندهای پیروز ساعت مچی در دنیا معروفیت پیدا نموده است. امگا اسپید مستر(Omega Speadmaster) به وسیله آلدرین روی ماه استفاده شد و تا به امروز، بیشتر فضانوردان آمریکایی فقط از امگا اسپیدمستر استفاده می نمایند. اگر به برند امگا علاقه مند هستید، ساعت های این برند لوکس برترین انتخاب برای خرید ساعت مردانه و زنانه است.

ساعت کاسیو Casio

برند کاسیو اولین کمپانی ژاپنی بود که توانست ماشین حساب الکتریکی بسازد؛ ازاین رو این برند در ابتدا با ماشین حساب هایش در دنیا شناخته شد. کاسیو در سال 1970 اولین ساعت دیجیتالی خود را فراوری کرد و به معروفیت دنیای رسید. ساعت های کاسیو منحصربه فرد و مقاوم هستند. یکی از ویژگی های مثبت این برند ارزان بودن آن است. معمولاً این برند ساعت هایی باکیفیت بالا و قیمت مناسب فراوری می نماید تا محصولاتش برای عموم مردم در دسترس باشد. به همین علت این برند ساعت بسیار در نزد مردم محبوب است.

ساعت سواچ Swatch

برند خوش نام سواچ در سال 1983 در شهر زوریخ سوییس تأسیس شد. در دهه 80 میلادی زمانی که برندهای ژاپنی در رقابت با دیگر برندها برنده و پیشتاز بودند؛ سواچ با خلاقیت و هوشمندی توانست همه آن ها را کنار بزند و به صدر فروش ساعت مچی در بازارهای بین المللی راه پیدا کند. امروزه این برند ساعت های متنوعی مانند ساعت عقربه ای و دیجیتال فراوری می نماید. محصولات این کمپانی همه سلیقه ها و همه اقشار جامعه را پوشش می دهد. شما می توانید هم یک ساعت گران قیمت لوکس و هم یک ساعت با قیمت میانه را در محصولات فراوریی این برند پیدا کنید. ساعت های بند سیلیکونی سواچ به علت وزن سبک و قیمت مناسب بسیار در بین جوانان محبوبیت دارند.

ساعت سیتی زن Citizen

سیتیزن برند مشهور ژاپنی است که در سال 1918 تأسیس شد. این برند خوش آوازه در فراوری ساعت مچی و محصولات الکترونیکی و صنعتی بیش از صدسال تجربه دارد. ساعت های سیتیزن هم از نظر زیبایی ظاهری مجذوب کننده هستند و بعلاوه کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. شعار این کمپانی از ابتدای تأسیس تا کنون ساخت ساعت مچی برای تمام شهروندان دنیا بوده است؛ بنابراین شما می توانید انواع ساعت های میانه و ارزان تا ساعت هایی با امکانات مانند ساعت مخصوص غواصی را از این برند تهیه کنید.

ساعت رویال لند Royal London

رویال لند برند ساعت و جواهرات انگلیسی است که در سال 1997 تأسیس شد. ساعت و جواهرات این برند در نزد خانواده های سلطنتی انگلستان نیز طرف داران فراوانی دارد. غالب ساعت های رویال لند به شکل کلاسیک فراوری می شوند. آن ها مناسب برای موقعیت های رسمی و کژوال هستند. طراحی کلاسیک این ساعت ها به شما این امکان را می دهد که آن را با انواع استایل ها ست کنید و همواره برایتان کاربردی هستند. اگر به استایل مینیمال علاقه مند هستید ساعت های کلاسیک این برند برترین انتخاب برای خرید ساعت زنانه و مردانه است.

در آخر

در مقاله بالا چند مدل از برترین برندهای ساعت دنیا را معرفی کردیم. انتخاب ساعت مچی کاملاً به سلیقه شخصی افراد مربوط می گردد. هنگام خرید ساعت مردانه و خرید ساعت زنانه باید به سبک استایل موردعلاقه خود توجه کنید. اگر به استایل مینیمال علاقه مند هستید، باید در پی ساعت های کلاسیک بروید. اگر استایل لوکس دارید، می توانید بر روی یک ساعت گران قیمت و پرزرق وبرق سرمایه گذاری کنید. شما عزیزان می توانید جدیدترین ساعت های برند اورجینال را در وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده کنید.

منبع: مجله سفر

به "معرفی 7 مدل از برترین برندهای ساعت مچی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 7 مدل از برترین برندهای ساعت مچی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید