با امکانات لوکس بهترین هتل های کیش آشنا شوید

به گزارش وبلاگ پارسی، اگر روزی در سفر به کیش دلتان بخواهد در هتلی اقامت کنید که ساحلی اختصاصی داشته باشد، مارینا کیش می تواند انتخاب برتر شما باشد

با امکانات لوکس بهترین هتل های کیش آشنا شوید

اگر می خواهید سفر به کیش را کامل و دلچسب تر از سفرهای همیشگی خود تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم یکی از هتل های لوکس کیش را برای اقامت انتخاب کنید. چراکه هتل های 5 ستاره کیش با داشتن امکانات عالی و مجلل می توانند شما را از بعضی تفریحات این جزیره بی احتیاج سازند، زیرا بهترین تفریحات کیش که از جاذبه های گردشگری جزیره نیز به شمار می آیند در این هتل ها واقع شده اند و استفاده از آن ها نیز به راحتی برای مسافران و گردشگران تور کیش امکان پذیر است. علاءالدین تراول در این مقاله با معرفی امکانات هتل های لوکس جزیره کیش قرار است بهترین خاطره ها و لحظات خوش را برای شما در جزیره تدارک ببیند تا لذت سفر به کیش برای همواره در ذهنتان باقی بماند.

اقامت در تنها هتل مارینای ایران، هتل مارینا پارک کیش

اگر روزی در سفر به کیش دلتان بخواهد در هتلی اقامت کنید که ساحلی اختصاصی داشته باشد، مارینا کیش می تواند انتخاب برتر شما باشد. این هتل تنها هتل ایران است که شما را از رفتن به تفریحات ساحلی منصرف می نماید. هتل مارینا کیش برای عاشقان تفریحات دریایی بسیار ایده آل است، چون مهمانان این هتل با پیاده روی در فاصله کوتاهی خودشان را در ساحل اختصاصی در میان تمامی تفریحات می بییند، کافی است اراده نمایند تا یک روز هیجانی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. هتل مارینا پارک کیش امکانات غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی اختصاصی هم دارد، به طوری که هر فردی را به گشت و گذار در محیط این هتل زیبا مجاب می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن یکی دیگر از جذابیت های خاص این هتل لوکس کیش است. اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا کیش از دو سمت به ساحل مرجانی خلیج فارس مشرف بوده و نمای دریای نیلگون در بعضی از اتاق ها در مقابل چشمانتان قرار می گیرد. شما با اقامت در هتل 5 ستاره مارینا پارک می توانید دسترسی راحتی به جاهای دیدنی کیش پیدا کنید و یک سفر هیجانی و پر از نشاط را در جزیره تجربه می کنید.

هتل داریوش، پرآوازه ترین هتل کیش

این هتل با معماری بی نظیرش که گویای معماری باستانی تخت جمشید است، قطعا چشم هر بیننده ای را در جزیره زیبای کیش به سوی خود جذب می نماید. هتل داریوش یکی از هتل های لاکچری و خیلی شیک در کیش محسوب می گردد که یادآور معماری خاص تاریخی در دوران غرورآفرین پادشاهی هخامنشی است. از مهم ترین امکانات لوکس هتل داریوش می توان به اتاق ها و سوئیت هایی اشاره نمود که با منظره ای رو به دریای نیلگون خلیج فارس، اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران رقم می زنند. هتل داریوش دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری است که چشم هر بیننده ای را مسحور خود می نماید. چشم انداز این هتل به آب های نیلگون خلیج همواره فارس، خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت. کافی شاپ، روم سرویس، ماساژ، سرویس رفت و برگشت، خودپرداز، خشک شوئی، صندوق امانات، مینی بار، بالکن رو به دریا، استخر روباز تابستانی، پینت بال و اینترنت وایرلس رایگان از دیگر امکانات هتل داریوش کیش است که لحظات تکرار نشدنی را در خاطرتان باقی خواهد گذاشت.

اولین هتل دریایی ایران، هتل ترنج کیش

اگر در سفر به کیش دنبال تجربه ای متفاوت از اقامت در هتل های لوکس هستید، هتل ترنج بهترین گزینه برای اقامت شماست، چراکه هتل ترنج، روی آب های خلیج فارس بنا شده و اولین هتل روی آب ایران است که برخلاف هتل های لوکس جزیره کیش، از بازارها و شلوغی جزیره دور است. همین عامل باعث شده بسیاری از گردشگران تور کیش از خیر رفتن به بازار بگذرید و در این هتل اقامت نمایند، چون خود هتل جذابیت زیادی برای شما دارد که حسابی سرتان را گرم می نماید. خوب است بدانید که این هتل با بهره گیری از نمای کامل دریا و همچنین اتاق های ساخته شده با کف شیشه ای، بهترین تجربه از یک اقامت را برای میهمانان و مسافران کیش به ارمغان می آورد و بی شک تجربه اقامت در هتل ترنج با دیگر تجربه های مشابه، بسیار متفاوت و منحصر به فرد است. بالکن اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج محل آرامی برای استراحت دم غروب است که با تصاویر زیبای غروب خلیج از مهمان هایش پذیرایی می نماید. البته ترنج در دو فاز ساخته شده و فاز دیگرش ساختمانی 4 طبقه در ساحل است که استخر عظیم هتل روی بامش قرار گرفته است. امکانات کامل دیگری نظیر: رستوران فضای آزاد و سرپوشیده، سالن ماساژ، یوگا، زمین تنیس، سرزمین بازی، حمام آفتاب و… ترنج را به یکی از محبوب ترین هتل های کیش تبدیل نموده است.

هتل پانوراما، جدیدترین و مدرنترین هتل کیش

هتل پانوراما یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است، این هتل علاوه بر معماری خاص و زیبایش، در بهترین نقطه از مرکز شهر کیش قرار گرفته است. موقعیت دسترسی به مراکز تجاری، بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی کیش موجب شده که مسافران بسیاری هتل پانومارا را برای اقامت خود در سفر به کیش انتخاب نمایند. همچنین در کنار موقیعت بی نظیر و معماری ویژه هتل مجلل و لوکس پانوراما کیش، خدمات رسانی منحصر به فرد این هتل جهت میزبانی شایسته و در شان مهمانان عزیز، سرلوحه همیشگی این مجموعه بوده و باعث شده که پانوراما با 5 ستاره درخشانش، همچون نگینی بی بدیل در مرکز شهر جزیره زیبای کیش بدرخشد. با رزرو اتاق های هتل مجلل پانوراما که فضای استاندارد و نورگیری کاملی دارند، منظره ایی بسیار زیبا و رویایی در مقابل چشمانتان از جزیره خواهد بود که تا مدت های مدید از ذهنتان این تصویر پاک نخواهد شد. از امکانات هتل پانوراما کیش می توان به رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، آسانسور، گاو صدوق، تلویزیون کابلی ماهواره ای، مینی بار رایگان، پارکینگ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها اشاره نمود. از دیگر امکانات این هتل صبحانه اعیانی و مفصل، اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت در لابی و اتاق ها، مینی بار اسپیشال، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره لوکس ترین خودروهای روز جهان و نیز پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، خدمات پارک خودرو است که حسابی شما را مجذوب خود می نماید.

هتل شایان کیش، جایی برای تفریح و لذت

هتل شایان از قدیمی ترین هتل های لوکس کیش است که از روی نقشه جزیره کاملا هویداست و در بهترین منطقه جزیره کیش و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همواره فارس واقع شده است. این هتل مجلل کیش به بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش و مراکز خرید جزیره دسترسی راحتی دارد. خوب است بدانید که عظیم ترین اسکله تفریحی جزیره کیش نیز روبروی هتل شایان واقع شده و با داشتن غرفه های ساحلی و مراکز تفریحی لحظات تکرار نشدنی را برای گردشگران تور کیش فراهم می نماید. فضای داخلی هتل شایان مدرن، اتاق های با چشم اندازهای زیبا و بی نظیر به سمت اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، در خاطر میهمانان عزیز این هتل نقش به سزایی دارد.

اگر این روزها دوست دارید در رابطه با بهترین زمان سفر کیش و بهترین هتل های کیش که دارای امکانات لوکس و ویژه هستند، آگاه شوید می توانید وبلاگ علاءالدین تراول را دنبال کنید تا با کسب دریایی از اطلاعات ناب گردشگری در حوزه سفر به کیش به این جزیره رویایی سفر کنید.

منبع: دنیای سفر

به "با امکانات لوکس بهترین هتل های کیش آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با امکانات لوکس بهترین هتل های کیش آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید