معرفی نسخه تقویت شده بی ام و M8 2022

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرنگاران : بی ام و سری 8 با سواری فوق العاده آرام و ورزشکاری شگفت آور وعده های عظیم خود را تحقق می بخشد.

معرفی نسخه تقویت شده بی ام و M8 2022

به گزارش وبلاگ پارسی به نقل از وبلاگ پارسی، سری 8 کوپه و کانورتیبل بی ام و 2022 به اسم عجیب ترین مدل های دو درب در کارنامه این شرکت قرار گرفته اند. هر دو سبک بدنه با نسبت های تهاجمی و ورق فلزی دارای حاشیه قابل توجهی هستند، حتی اگر هیچکدام به مقدار لکسوس LC زیبا نباشد.

هنوز هم، BMW هر یک را به فضای داخلی زیبایی اعطا می نماید که کاملاً انتخاب شده و بی نقص ساخته شده است. در حالی که جایگاه عقب کوچک آن به اسم مکانی کوچک ارائه می گردد، اما هر کسی که به فضای مسافر بیشتری احتیاج داشته باشد می تواند سری 8 گرن کوپه را انتخاب کند (جداگانه آنالیز می گردد).

نیرو از دو منبع عالی تأمین می گردد: یک موتور توربوشارژ شارژ مستقیم 335 اسب بخار (840i) یا یک توربو دوقلوی V-8، 523 اسب بخار (M850i)؛ صرف نظر از پیشرانه، سری 822 کوپه و کانورتیبل 2022 از نظر مقدار و کیفیت سواری کاملاً آرام چابکی شگفت انگیزی دارند.

برای سال 2022، بی ام و بسته Sport M را به صورت استاندارد در شش سیلندر 840i کوپه و قابل تبدیل می سازد. این بسته قبلاً 4550 دلار قیمت داشته و شامل چرخ های 19 اینچی، کیت بدنه آیرودینامیکی، فرمان M، جایگاه های چند منظوره و ترمز های به روز شده است. نه تنها نمونه های شش سیلندر با تجهیزات استاندارد بیشتر و بهتری عرضه می شوند، بلکه هر دو مدل بدنه 3000 دلار از قیمت اولیه خود تراشیده می شوند.

بسیاری قدرت شگفت انگیز M850i تمام چرخ محرک را با 523 اسب بخار توئین توربو V-8 ترجیح می دهند. بعلاوه بسیاری نوع درام ارائه شده به وسیله نسخه عالی و مجذوب کننده بیشتر را دوست دارند، حتی اگر با تقریباً 10 دلار اضافی همراه باشد. کابین 8 به شکلی مجلل با پوشش چرمی در بیشتر سطوح طراحی شده است.

از میان گزینه هایی که می توان انتخاب کرد، کنترل های شیشه ای برای فضای داخلی حتی ریزتر و گرم کننده های گردن در هدست های جایگاه جلو است که این امکان را می دهد در تمام فصول از رانندگی لذت ببرید.

عظیمترین کوپه و کانورتیبل BMW با یک موتور شش سیلندر توربوشارژ 335 اسب بخار ارائه می گردد. این مدل های 840i با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و درایو عقب یا چهار چرخ متحرک ارائه می شوند (در اصطلاح BMW xDrive نامیده می گردد).

در این خودرو انتقال قدرت از حالت آرام به واکنش بر اساس پای راست راننده منتقل می گردد. مهمترین چیز این است که سری 8 با سواری فوق العاده آرام و ورزشکاری شگفت آور وعده های عظیم خود را تحقق می بخشد. میراگر های تطبیقی آن بسته به حالت درایو انتخاب شده قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می نماید.

M850i قدرتمندتر که شامل یک توربو V-8 توئین توربو و چهار چرخ متحرک استاندارد است، به معنای کاهش قابل توجه در اندازه مصرف سوخت EPA در مقایسه با شش سیلندر توربو است که مدل های 840i را قدرت می دهد. داخل سری 822، 2022 تمام تجهیزات تفریحی و تفریح و ویژگی های لوکس مورد انتظار در یک تور گران قیمت را ارائه می دهد. هر مدل دارای جایگاه های جلو گرم شونده 14 طرفه قابل تنظیم، درب های اتوماتیک نرم و بسته و نور محیط قابل تنظیم است.

درفضای داخلی آن یک سینی رو به جلوی کنسول مرکزی، یک سطل آشغال به کار برده شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "معرفی نسخه تقویت شده بی ام و M8 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نسخه تقویت شده بی ام و M8 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید