مانژوکیچ: می خواهم برای میلان همان جانوری باشم که زلاتان هست

به گزارش وبلاگ پارسی، ستاره کروات جدید تیم فوتبال میلان دلایل انتخاب این تیم را شرح داد و از اینکه فرصت بازی در کنار زلاتان ابراهیموویچ را به دست آورده است ابراز خرسندی کرد.

مانژوکیچ: می خواهم برای میلان همان جانوری باشم که زلاتان هست

به گزارش وبلاگ پارسی، ماریو مانژوکیچ می گوید جاه طلبی میلان برای بازگشت به روزهای اوجش یکی از دلایل انتخاب این تیم از سوی او بوده است.

این مهاجم کروات 34 ساله که روز گذشته قراردادش را با میلان امضا کرد، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه میلان گفت: دلایلی مختلفی برای اینکه چرا میلان را انتخاب کردم وجود دارد. میلان تیمی تاریخی است و کاملاً جاه طلبی مرا راضی می نماید. همه ما می دانیم که بازی در میلان چه معنایی دارد. من سخت کوشش کردم تا از تیمی مهم مثل میلان دعوت شوم. این اواخر کلی کوشش کردم و آنهایی که نزدیکم بوده اند می دانند که من چقدر زحمت کشیدم تا مطمئن شوم که هنوز می توانم برای بردن جام های عظیم خودم را به چالش بکشم. پس میلان احتیاج نیست که نگران سطح آمادگی جسمانی من باشد.

مانژوکیچ در میلان با تعدادی از هم تیمی های قدیمی اش تجدید ملاقات خواهد نمود. او گفت: خوشحالم که سیمون کیائر اینجاست. من او را از زمانی که در ولفسبورگ بازی می کرد می شناسم و در آنجا با هم روزهای خوبی داشتیم. او با بازی اش ثابت نموده که ستون میلان است. همچنین چند روز قبل هم با آنته ربیچ تماس داشتم و به او گفتم که دارم به میلان ملحق می شوم.

مهاجم سابق یوونتوس سپس به رقابتش با زلاتان ابراهیموویچ برای رسیدن به ترکیب اصلی میلان اشاره داشت و گفت: من از زمانی که کم سن و سال بودم پیشرفت زلاتان را دنبال می کردم و خوشحالم که خاتمه در یک تیم با او همبازی شدم. هر دوی ما تشنه موفقیت هستیم. او در زمین فوتبال یک جانور است و من هم می خواهم مانند او باشم. فکر می کنم که ما دو نفر در کنار هم بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ پارسی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مانژوکیچ: می خواهم برای میلان همان جانوری باشم که زلاتان هست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانژوکیچ: می خواهم برای میلان همان جانوری باشم که زلاتان هست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید