اخراج مهاجم آتالانتا به خاطر خواندن سرود یوونتوس!

به گزارش وبلاگ پارسی، اختلافات میان مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال آتالانتا و سرمربی این تیم به جایی رسیده که جدایی او از این تیم را بسیار متحمل کرده است.

اخراج مهاجم آتالانتا به خاطر خواندن سرود یوونتوس!

به گزارش وبلاگ پارسی و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، دلیل کنار گذاشته شدن پاپو گومس مهاجم تیم فوتبال آتالانتا از فهرست بازیکنان این تیم برای مصاف با رم در هفته سیزدهم سری A به خاطر رفتار ناشایست او در بازی قبلی این تیم در خانه یوونتوس بوده است. گویا رابطه او با سرمربی تیم جان پیرو گاسپرینی تا حدی تیره و تار شده است که مدیربرنامه هایش به زودی به ایتالیا سفر خواهد کرد تا درباره انتقال وی به تیمی دیگر با تیم آبی و مشکی پوش برگامو مذاکره کند.

گومس در بازی هفته قبل تیمش در تورین، در نیمه دوم تعویض شد، اما او با وجود نقش مهمی که در برنامه های تاکتیکی آتالانتا داشت، به طرز عجیبی از فهرست بازیکنان تیمش برای مصاف امروز (یکشنبه) با رم کنار گذاشته شده است. طبق گزارش گاتزتا، رفتار نامناسب گومس در جریان بازی مقابل یوونتوس سبب شده که آتش بس موقت او و گاسپرینی پس از اختلاف پرتنشی که بین دو نیمه بازی چندی پیش آنها مقابل تیم میتیلند در لیگ قهرمانان اروپا داشتند، خاتمه یابد.

ظاهراً دو طرف بعد از بازی اروپایی شان، تصمیم گرفته بودند حرفه ای و به سود تیم رفتار کنند و به همین دلیل اختلافات شخصی را کنار گذاشتند، اما دو حرکتی که گومس در شب تساوی یک - یک تیمش در خانه یوونتوس انجام داد، سبب شده که گاسپرینی دیگر نتواند کاپیتان تیمش را تحمل کند. اولین حرکت او خواندن سرود تیم فوتبال یوونتوس پیش از آغاز بازی بود که گاسپرینی متوجه آن شد و به مذاقش خوش نیامد. دومین حرکت گومس هم شرکت نکردن در خوشحالی پس از گل هم تیمی اش رمو فرولر بود که به جای پیوستن به هم تیمی هایش، به سمت مرکز زمین رفت.

از قرار معلوم باشگاه آتالانتا هم با خواسته گاسپرینی برای کنار گذاشته گومس از فهرست بازیکنان تیم برای مصاف با رم موافقت کرده است و مدیربرنامه های این بازیکن به زودی با مسئولان باشگاه ملاقات خواهد کرد. میلان به خرید پاپو گومس تمایل دارد اما تیم های اینتر، رم، ناپولی و پاری سن ژرمن هم ممکن است برای خرید وی وارد رقابت شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ پارسی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ پارسی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اخراج مهاجم آتالانتا به خاطر خواندن سرود یوونتوس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مهاجم آتالانتا به خاطر خواندن سرود یوونتوس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید