زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت

به گزارش وبلاگ پارسی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: تا خاتمه اسفند سود سهام عدالت از سوی شورای عالی بورس در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت

پیش از این قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی مبلغ سود سهام عدالت 530 هزار تومانی را حدود 600 هزار تومان اعلام نمود و گفته بود فرآیند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند شروع می گردد و تا قبل از خاتمه سود همه دارندگان سهام عدالت پرداخت می گردد.

قربانزاده جامعه هدف دریافت سود سهام عدالت را 49 میلیون نفر اعلام نموده و گفته بود افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند بایستی تا تاریخ 1 اسفند سال جاری سهامدار استانی باشند و سهامشان را نفروشند تا مشمول این سود شوند.

منتظر تصمیم مجلس درباره یارانه ها هستیم

سخنگوی دولت درباره حذف یارانه دهک های بالای جامعه گفت: حذف یارانه دهک های پر عایدی متاثر از نظام توزیع یارانه است. دهک بندی خانوارها به صورت مستمر باید بروز رسانی گردد. توزیع یارانه غیرنقدی هم جز معایب این نظام توزیع یارانه است. معمولا در این شرایط پرمصرف ها یارانه بیشتری مصرف می نمایند. منتظر تصمیم مجلس در این زمینه هستیم.

براساس لایحه بودجه سال 1401، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از ابلاغ این قانون، ضمن دهک بندی عایدیی همه خانوارهای یارانه بگیر، یارانه نقدی و طرح معیشتی خانوارهای پر عایدی را حذف کند.

سرپرستان خانوارهای معترض به حذف یارانه می توانند در سامانه الکترونیکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت نام نموده تا به آن رسیدگی گردد.(وبلاگ پارسی)

تکلیف جاماندگان سهام عدالت معین شد

چند روز پیش طبق گفته پور ابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس مطرح و با آن موافقت شد. این تصمیم در انتظار نهایی سازی منابع آن به وسیله سازمان برنامه و بودجه است.

البته احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس از جلسه هفته گذشته شورای عالی بورس گفته بود: فعلا برای معین جاماندگان سهام عدالت تصمیمی گرفته نشد.

بعلاوه وزیر امور مالی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت سال 1399 به مبلغ حدودا 550 هزار تومان تا پیش از خاتمه سال جاری اطلاع داد.

احسان خاندوزی در جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، دستور این شورا را مختص به موضوع سود سهام عدالت و جمعیت حدود 50 میلیون نفری سهامداران مستقیم و غیرمستقیم آن عنوان و مهم ترین مصوبه آن را مربوط به پرداخت سود سهام عدالت سال1399 به سهامداران اعلام نمود.

وی اضافه کرد: برآورد دبیرخانه شورای عالی بورس و اوراق بهادر این است که حدود 550 هزار تومان به ازای هرکدام از دریافت نمایندگان سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد که طبیعتا برای سهامدارانی که مبلغ یک میلیون تومان سهام خود را در موقع مقرر تکمیل نموده بودند، این رقم تقریبا به دوبرابر افزایش می یابد.

منبع: تجارت نیوز

به "زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید