زبان فارسی هم به کلاب هاوس اضافه شد

به گزارش وبلاگ پارسی، کلاب هاوس ماه گذشته پشتیبانی از 13 زبان تازه را در نخستین موج پشتیبانی از زبان های بومی افزود. اکنون این شبکه اجتماعی صوتی پشتیبانی از 13 زبان دیگر را اضافه نموده است.

زبان فارسی هم به کلاب هاوس اضافه شد

به گزارش ایسنا، زبان های نو موجود در این پلتفرم شامل عربی، بنگالی، چینی ساده، چینی سنتی، فارسی، هوسه، ایگبو، ماراتی، نپالی، سومالی، تایلندی، ترکیش و یوروبا هستند. در حال حاضر زبان های نو تنها در دستگاه های اندرویدی قابل دسترس هستند، اما این شرکت اعلام نمود به زودی پشتیبانی برای نسخه iOS و زبان های بیشتر اضافه می گردد.

علاوه بر افزودن زبان های نو، کلاب هاوس اعلام نمود قابلیت علاقه مندی ها (Interests) را به موضوعات (Topics) تغییر نام می دهد. این قابلیت به کاربران یاری می نماید اتاقها، کلوب ها و افراد با علایق مشترک یا مهارت های مشابه را پیدا نمایند و در حال حاضر در دسترس کاربران هر دو نسخه اندرویدی و iOS قرار گرفته است.

بر اساس گزارش ایندیا تایمز، کلاب هاوس اخیرا قابلیت های نوی مانند پخش مجدد فراهم نموده است که به کاربران اجازه می دهد کل برنامه زنده اتاقی که در آن حضور داشتند را مجددا گوش نمایند. بعلاوه یک برنامه جایزه باگ را راه اندازی نموده که جایزه های آن برای گزارش نواقص اپلیکیشن از 100 دلار تا 3000 دلار است.

منبع: فرارو

به "زبان فارسی هم به کلاب هاوس اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان فارسی هم به کلاب هاوس اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید