رکورد نو سونی، فروش 13.4 میلیون کنسول پلی استیشن 5 تا به امروز

به گزارش وبلاگ پارسی، به نظر می رسد یک بازه سه ماهه تعطیلات بتواند فروش کنسول بازی PS5 را به 15 میلیون نزدیک کند.

رکورد نو سونی، فروش 13.4 میلیون کنسول پلی استیشن 5 تا به امروز

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ پارسی، به نقل ازgadgetsnow، سونی در آخرین گزارش عایدی سه ماهه خود اعلام نموده است که در دوره سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 2021، 3.3 میلیون کنسول پلی استیشن 5 فروخته است. این رقم در مقایسه با فروش 2.3 میلیون دستگاه در سه ماهه قبل، افزایش یافته است و با فروش 3.3 میلیون دستگاه در سال برابری می نماید. سه ماهه اول سال 2021 نیز این شرکت فروش کنسول بازی PS5 خود را به 13.4 میلیون دستگاه رساند.

با این حال فروش سخت افزار پلی استیشن 4 همچنان رو به کاهش است در سه ماهه اخیر، سونی تنها 200 هزار فروش پلی استیشن 4 را به ثبت رساند رقمی که اکنون بیش از یک سال است که رو به کاهش بوده است. در همین حال، فروش نرم افزار با فروش 76.4 میلیون دستگاه در سه ماهه آخر، عدد بالایی را نشان می دهد. این نسبت به فروش 63.6 میلیون دستگاهی در سه ماهه گذشته و 61.4 میلیون دستگاه قبل از آن افزایش یافته است. این همان پیشرفتی است که با توجه به زمان موجود در بازار و ظهور بازی های شخص اول و شخص ثالث تازه، این شرکت انتظار دارد شاهد آن باشد.

سونی در ماه آگوست بیان کرد که هدف این شرکت برای فروش حداقل 14.8 میلیون کنسول پلی استیشن 5 نسبت به دستورالعمل های قبلی تغییری ننموده است و این پیامی بود که در آخرین خبر ها مطرح شد. انتظار می رود که کنسول های بازی مجدداً یک کالای داغ در فصل خرید تعطیلات سال جاری باشند، اما کمبود قطعات همچنان به عنوان یک معضل برای تولیدکنندگان و خریداران به جای مانده است. قیمت میانه این کنسول بازی سونی یعنی PS5، چیزی بین 750 تا 850 دلار است.

بیشتر بخوانید

وبلاگ پارسی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رکورد نو سونی، فروش 13.4 میلیون کنسول پلی استیشن 5 تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد نو سونی، فروش 13.4 میلیون کنسول پلی استیشن 5 تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید