لکسوس RX مدل 2022 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پارسی، چند روز پیش، لکسوس خبر از فروش نسخه محدودی از شاسی بلند سه ردیفه RX L مدل 2022، با نام Black Line، اطلاع داد. این نسخه محدود که با ظاهر بیرونی و داخلی ویژه ای ساخته شده، تنها به تعداد 495 دستگاه فراوری خواهد شد.

لکسوس RX مدل 2022 معرفی گردید

نسخهٔ سه ردیف جایگاه از شاسی بلند لوکس لکسوس در یک تریم فراوری محدود به بازار معرفی شده تا پاسخی به تقاضای بازار برای شاسی بلندهای هفت نفره باشد.

در راستای بزرگ شدن خانواده در حال رشد Black Line که شامل مدل های ES ،UX و RC می گردد، از این پس، مدل RX L هم با همین پکیج قطعات روانه بازار خواهد شد. این پکیج که شامل قطعات تزیینی مشکی رنگ است، به طور استاندارد بر روی خودرو می توان سفارش داد.

لکسوس RX مدل 2022 از نمای رو به رو

لکسوس RX مدل 2022 از نمای جانبی

لکسوس RX مدل 2022 از نمای پشت

لکسوس RX مدل 2022 از نمای جانبی

قبلی 1 از 4 بعدی

دو رنگ اصلی هم برای RX L Black Line در نظر گرفته شده که به ترتیب، خاکستری ابر طوفان و سفید مرواریدی برجسته هستند. ست رنگ های 20.0 اینچی آلومینیومی هم به رنگ مشکی، ظاهر شکیل این شاسی بلند لوکس لکسوس را کامل تر می نمایند. به جز رینگ ها، جلوپنجره، آینه های کناری، لوگوهای سیاه رنگ و بامپر مشکی رنگ پایین سپر هم در تزیین ظاهر این نسخه از RX L به چشم می خورند.

درون کابین این شاسی بلند لوکس لکسوس می توان تم مشکی رنگ را بار دیگر مشاهده کرد. روکش های چرمی جایگاه ها هم با تزیینات آبی رنگ همراه شده اند تا جلوه اسپرت تری داشته باشند. همین جزییات تودوزی را بر روی کنسول مرکزی، شیفتر دنده، غربیلک فرمان و پنل کلیدها هم می توان دید. حتی موکت های کف کابین و فضای بار نیز از همین طرح بهره می برند.

نمای داخلی لکسوس RX مدل 2022

نمای داخلی لکسوس RX مدل 2022

نمای داخلی لکسوس RX مدل 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

از لحاظ ایمنی، مجموعه امکانات پیشرفته لکسوس RX مدل 2022 شامل سیستم ایمنی لکسوس 2.0 با تشخیص دوچرخه سواران در روز، تشخیص عابران در نور کم، دستیار علائم جاده و دستیار ردیابی جهت است. این مدل ها بعلاوه دارای هشدار ترافیک از عقب هستند که در بیرون آمدن از پارک به شما یاری می نماید.

لکسوس می گوید که مدل های RX L BLack Line تا خاتمه ماه جولای در نمایشگاه ها حاضر می شوند. لکسوس تیراژ فراوری این محصول را تنها به 495 دستگاه محدود نموده است. از این تعداد، 389 دستگاه را مدل های بنزینی و 106 دستگاه را نمونه های هیبریدی تشکیل می دهند. نسخه بنزینی را 52,030 دلار و نمونه هیبرید را 55,290 دلار قیمت گذاری نموده اند.

آگهی های خرید و فروش لکسوس RX

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ پارسی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "لکسوس RX مدل 2022 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس RX مدل 2022 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید