رونمایی از همسر سرشناس و دختر حسین پاکدل !

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرنگاران: در این مطلب عکس نوه حسین پاکدل رادر آغوش او می بینید

رونمایی از همسر سرشناس و دختر حسین پاکدل !

حسین پاکدل بازیگر، مجری، نویسنده و تهیه کننده معروف کشورمان است. حسین پاکدل سال ها پیش با عاطفه رضوی بازیگر ازدواج کرد و سه فرزند دارد. حسین پاکدل برادر مهدی پاکدل بازیگر جوان است.حسین پاکدل متولد 1338 است.حسین پاکدل در سال های 1366 تا 1373، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت.

پاکدل مدیر دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان بود. او مدتی هم مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت.

ممنوع التصویری موقت

قرار بود همانند سال های قبل حسین پاکدل از مسوولین عالی رتبه و بعلاوه مجری سال های گذشته در صداوسیما، اجرای برنامه اختتامیه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشته باشد. اما ناگهان او از این کار به علت ممنوع التصویری در تلویزیون کنار گذاشته شد؛ و اجرای برنامه به محمدرضا شهیدی فرد محول شد

به بهانه عکس نوه حسین پاکدل درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. حذف تصاویر و نام حسین پاکدل هنرمند سرشناس ایرانی از تیزر یا آنونس های تبلیغاتی فیلم خانه کاغذی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اعتراض بعضی از سینماگران ایران همراه شد. پرویز پرستویی در مصاحبه ای که در تاریخ 16 دی ماه 96 با فریدون جیرانی در برنامه زنده سی و پنج داشت، این موضوع را به طور کامل تشریح کرد و علت این ممنوع التصویری را بازگو کرد.

با این وجود بازی در دو سریال تلویزیونی در سال 1398 یعنی سریال از یادها رفته ,و سریال از سرنوشت حاکی از خاتمه یافتن ممنوع التصویری پاکدل است.

زندگی شخصی حسن پاکدل

وی برادر مهدی پاکدل و مسعود پاکدل و همسر بازیگر و چهره پرداز عاطفه رضوی است ,و بعلاوه یک دختر به نام سبا و دو پسر به نام های یحیی و سینا از ازدواج اول خود دارد.

پرشین وی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "رونمایی از همسر سرشناس و دختر حسین پاکدل !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از همسر سرشناس و دختر حسین پاکدل !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید