بیوگرافی صبا راد و ماجری طلاقش از مرتضی علی آبادی

به گزارش وبلاگ پارسی، صبا راد (فاطمه راد) در 30 آبان ماه 1358 به جهان آمد. او یکی از مجریان رادیو و تلویزیون است که به صورت اتفاقی وارد این حرفه شده است. صبا راد در آذر ماه 1392 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد و پس از مدت کوتاهی از وی جدا شد و با مانی رهنما ازدواج کرد. بیوگرافی صبا راد را بخوانید.

بیوگرافی صبا راد و ماجری طلاقش از مرتضی علی آبادی

صبا راد (فاطمه راد) در 30 آبان ماه 1358 به جهان آمد او یکی از مجریان صداوسیما است و در رادیو به اسم نویسنده و گوینده فعالیت می نماید. وی در آذرماه 1392 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد و پس از مدتی به دلایل نامعلوم از وی جدا شد و اکنون همسر مانی رهنما خواننده ایرانی است.

شروع فعالیت صبا راد

صبا راد در سال 1375 به اصرار یکی از دوستانش برای تست گویندگی اقدام کرد و از همان سال گوینده برنامه ورزش، نشاط، تندرستی شد و فعالیت خود را در رادیو شروع کرد. او در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به اسم نویسنده و گوینده برتر استان گیلان انتخاب شد. وی در سال 1388 وارد تلویزیون شد و علاوه بر اجرای برنامه به خانه برمی گردیم، در سال 92 تهیه کنندگی برنامه ای صدقسمتی را در شبکه پنج سیما به عهده گرفت.

اجرای برنامه به خانه بر می گردیم

برنامه زنده به خانه بر می گردیم از فروردین 1377 هرروز ساعت 17 (به جز روز آدینه) از شبکه تهران پخش می گردد. صبا راد یکی از مجریان این برنامه است. او دریکی از قسمت های این برنامه در ماه رمضان خیلی ناخودآگاه و سهوی روی آنتن زنده تلویزیون طعم یک غذا را امتحان کرد و همین اتفاق کافی بود تا با اسم مجری روزه خوار یک شبه مشهور گردد. او با انتشار ویدیویی از مردم بابت این حواس پرتی عذرخواهی کرد.

ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در آذرماه 1392 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که خبر ازدواج این زوج در فروردین 1394 منتشر شد. صبا راد در مصاحبه ای گفت که من و مرتضی به صورت کاملاً سنتی و به واسطه یکی از آشنایان با همدیگر آشنا شدیم و در مدت کوتاهی با همدیگر در خصوص دیدگاهمان پیرامون ازدواج صحبت کردیم و به تفاهم رسیدیم و به همین دلیل زود پای سفره عقد نشستیم و ازدواج کردیم.

مرتضی علی آبادی متولد 1359 در شهر تهران است و در سریال شمعدونی و سریال لیسانسه ها (بازیگر نقش آقای کفاشیان) بازی نموده است. او به جز بازیگری مدیر تیم فوتبال ستارگان سینما و موسیقی ایران و بعلاوه مدیر تنیس باشگاه استقلال است. مرتضی علی آبادی به خاطر ازدواج و طلاق از صبا راد مشهور شد.

طلاق و جدایی صبا راد از مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی در فروردین 1395 اظهار داشت که حدود شش ماه است که از همسرش صبا راد جداشده است و هیچ نسبتی با وی ندارد. او گفت: قطعاً کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند می داند که این راستا سختی های خاص خودش را دارد و اگر هم تابه حال خبر طلاق و جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بگردد که طرفدار ما هستند.

ازدواج صبا راد و مانی رهنما

در اردیبهشت 1396 صبا راد با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش با مانی رهنما را تائید کرد. او در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از خاتمه کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دل بستگی گفت. همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که درنهایت مانی رهنما دست به تائید این خبر برد. او در اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت: سلام بر دوستان، آخر هفته خوبى رو براتون آرزو می کنم، شادباشید که جهان زودگذره و ارزش، ناراحتى رو نداره، من و عشقم صباى عزیزم

شایعه ممنوع التصویری

در عرصه هنر بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی ظاهر نمی شوند و به همین دلیل شایعاتی برای آن ها ایجاد می گردد. برای مدتی خانم راد که از مجریان برنامه به خانه برمی گردیم در این برنامه حضور نداشت و این اتفاق در حالی افتاد که او را در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری ندیدیم و این سؤال برای مخاطبان پیش آمد که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در بعضی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟ از وی در خصوص این مسئله سؤال کردیم که در جواب گفتند: ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد. و البته مدتی است که ایشان دوباره به اسم مجری در برنامه به خانه برمی گردیم حضور پیدا کرد و به این شایعه خاتمه داد.

اینستاگرام صبا راد

در مطلب بالا بیوگرافی صبا راد را خواندید، بعلاوه شما برای پیگیری فعالیت های هنری وزندگی روزانه وی می توانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.

[email protected]

مجله وبلاگ پارسی

منبع: setare.com

به "بیوگرافی صبا راد و ماجری طلاقش از مرتضی علی آبادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی صبا راد و ماجری طلاقش از مرتضی علی آبادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید