تماس برانکو با مدیران فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ پارسی، تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی بعد از 4 بازی سرنوشت ساز با 18 امتیاز صدرنشین گروه C شد. با این اوصاف بسیاری فکر می کردند دراگان اسکوچیچ با قدرت به کارش ادامه خواهد داد؛ اما سرنوشت نیمکت تیم ملی در بازگشت به ایران، خیلی روشن نیست.

تماس برانکو با مدیران فدراسیون فوتبال ایران

در شرایطی که خیلی ها معتقدند برانکو گزینه اصلی راهنمایی تیم ملی فوتبال است، اما او کوشش زیادی برای ابقای هموطن خود دراگان اسکوچیچ در نیمکت تیم ملی ایران می نماید. وی تا کنون از راه های مختلف برای مدیران فدراسیون فوتبال پیام فرستاده است. برانکو یک مرتبه به وسیله پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی خواهان حمایت از اسکوچیچ شد و در مرتبه بعد خودش وارد عمل شد و تماس مستقیمی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشت.

از زمان حضور سرمربی کروات در تیم ملی ایران، ملی پوشان 7 مسابقه برگزار نموده اند؛ 4 بازی رسمی و 3 بازی محبت آمیز، که شاگردان اسکوچیچ در همه رقابت ها پیروز شده اند. با این شرایط وی هنوز هم یکی از گزینه های فدراسیون برای نیمکت تیم ملی فوتبال است و از فهرست خارج نشده. باید در نهایت دید تصمیم نهایی و رسمی فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی چیست؟

منبع: فرارو

به "تماس برانکو با مدیران فدراسیون فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس برانکو با مدیران فدراسیون فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید