بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، شایعه یا واقعیت؟، گل محمدی: همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم

به گزارش وبلاگ پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد مذاکره باشگاه پرسپولیس مذاکره با علیرضا بیرانوند تکذیب گردد.

بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، شایعه یا واقعیت؟، گل محمدی: همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم

به گزارش وبلاگ پارسی، علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ قرارداد دارد و هنوز زمان زیادی از قرارداد او با این باشگاه به جای مانده اما به نظر می رسد آنتورپ نیز با توجه به این که بیرانوند به صورت قرضی در اختیار باشگاه بوآویشتای پرتغال قرار گرفته، آماده مذاکره برای انتقال قرضی یا قطعی او به تیم دیگری نیز خواهد بود. برهمین اساس خبرهای دریاقتی طرفداری حکایت از آن دارد یحیی گل محمدی مذاکراتی را با علیرضا بیراوند انجام داده و بیرانوند نیز آمادگی خود را برای حضور در پرسپولیس و بازگشت به این تیم اعلام نموده است.

البته همین موضوع نیز ممکن است از سوی باشگاه یا خود یحیی با توجه به افت روحی احتمالی حامد لک تکذیب گردد. به ویژه این که حامد لک در آخرین مصاحبه اش با طعنه زدن به بیرانوند خودش را سوگولی ندانست و مدعی شد دستکش طلایی را فقط به سوگولی ها می دهند. همین ادعای حامد لک، نشان داد رابطه خوبی با گلر شماره یک تیم ملی ایران ندارد و به همین منظور ممکن است خبر بازگشت او به پرسپولیس از نظر روحی حامد لک را تحت فشار قرار دهد.

به هر روی آن چه تعیین به نظر می رسد این است که یحیی گل محمدی با خود بیرانوند وارد مذاکره شده و بیرانوند نیز برای بازگشت به پرسپولیس پالس مثبت فرستاده است. از این رو باید دید در ادامه راه چه سرنوشتی در انتظار این دروازه بان ملی پوش خواهد بود. امروز وکیل علیرضا بیرانوند در ایران به یکی از سایت ها گفته بیرانوند علاوه بر پرسپولیس از تیم لیگ فزونی دیگری (که می تواند سپاهان باشد) پیشنهاد دارد ولی فعلا توجه اش به دو پیشنهاد رسیده از تیم های پرتغالی است اما ممکن است پرسپولیسی ها برای جذب بیرانوند به وسیله مدیر برنامه مقیم اروپای این دروازه بان اقدام نموده و قول هایی هم از او گرفته باشند.

تجربه نشان می دهد این طور مواقع نباید فریب تکذیب ها را خورد. زمان برانکو، وقتی سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس بود و شایعه حضور بیرانوند در پرسپولیس پیچید، برانکو تا آخرین بازی فصل، شایعات را تکذیب می کرد و می گفت سوشا انتخاب اول و آخر اوست اما همین که فصل تمام شد اعلام نمود همکاری ما با مکانی به انتها رسیده و همان روز بیرانوند پرسپولیسی شد.

گل محمدی در مورد بحث جذب علیرضا بیرانوند در نیم فصل گفت: هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه نسبت به جذب بیرانوند نداشته ایم. دروازه بان آماده ای به نام حامد لک داریم. همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم. در چند روز آینده هم درصدد تمدید قراردادش هستیم. درباره اسامی که در رسانه ها و جاهای مختلف مثل فضای مجازی از آنها نام برده می گردد صحبتی نداشته ایم.

گل محمدی اضافه کرد: تا نیم فصل چهار هفته به اضافه یک بازی جام حذفی فاصله داریم. پنج هفته فشرده سخت و سرنوشت سازی پیش رو داریم. صد در صد تمرکزمان روی این بازی ها است و اصلا به بحث جابجایی وارد نشدیم. پس از نیم فصل 20 روز وقت داریم تا این مورد فکر کنیم و جایی که مورد احتیاج باشد درباره اش تصمیم گیری کنیم.

اگرچه هنوز رقم رسمی برای جذب بیرانوند اعلام نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که رقمی کمتر از یک میلیون دلار برای رضایت نامه وی از سوی باشگاه بواویشتا در نظر گرفته شده که تقریبا هیچ باشگاهی در ایران توان پرداخت آن را ندارد. اما بیرانوند کوشش خواهد نمود تا خودش رضایت نامه را بگیرد و تیم بعدی اش را انتخاب کند. نکته مهم اینکه اگرچه بواویشتا به صورت قرضی بیرانوند را در اختیار دارد اما باتوجه به قرارداد این بازیکن، می تواند بند خرید دائمی وی را فعال کند و به عنوان مالک، او را به تیم دیگری بفروشد. در غیر این صورت پرسپولیس علاوه بر بواویشتا باید با آنتورپ بلژیک هم توافق کند.

آخرین حضور گلر شماره یک تیم ملی در ترکیب بواویشتا مقابل اسپورتینگ لیسبون بود که او در نیمه اول توانست کلین شیت کند و در نیمه دوم به علت مصدومیت تعویض شد. او در فصل جاری 8 بازی برای تیمش انجام داده است. بیرانوند دو سال پیش و در حالی که لیگ ایران به تازگی پس از کرونا بازگشایی می شد، یک بازی در مقابل پیکان برای پرسپولیس انجام داد و سپس ایران را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، شایعه یا واقعیت؟، گل محمدی: همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، شایعه یا واقعیت؟، گل محمدی: همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید