امیدوارم موفقیت&zwnjهای هفته اول را تکرار کنیم

به گزارش وبلاگ پارسی، هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان از فردا (پنجشنبه) شروع خواهد شد و تیم صدرنشین سایپا در گروه A مسابقات به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

امیدوارم موفقیت&zwnjهای هفته اول را تکرار کنیم

مریم هاشمی سرمربی سایپا در تبادل نظر با وبلاگ پارسی درباره سرانجام هفته اول دور رفت و شروع هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان گفت: خوشبختانه در هفته اول با سه پیروزی مسابقات را با موفقیت به سرانجام رساندیم. برنامه داریم که هفته دوم را نیز مانند هفته اول با موفقیت ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا ادامه داد: قزوین میزبان هفته دوم مسابقات در گروه A است. امیدوارم میزبانی مناسبی داشته باشند و پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت گردد. همچنین امید می رود که سالن مسابقه مناسب باشد. امروز در راستا هستیم. به محض رسیدن به قزوین، یک مرحله تمرینی را برگزار خواهیم کرد و آماده بازی فردا هستیم که به بهترین نحو مسابقات هفته دوم را استارت بزنیم.

هاشمی درباره سطح کیفی مسابقات توضیح داد: حضور چهار تیم در مسابقات، سطح کیفی را افزایش داده است. سایر تیم ها در سطح پایینی قرار دارند اما می توان روی 5-4 تیم حساب کرد که رقابت خوب و نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. دو تیم ذوب آهن و پیکان در گروه B و سایپا و شهرداری قزوین در گروه A باعث افزایش سطح کیفی مسابقات هستند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در سرانجام گفت: خوشحالم که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می گردد چرا که ابتدا حفظ سلامتی بازیکنان و سایر نفرات حاضر در رقابت ها برایمان دارای اهمیت است و سپس رقابت های والیبال. تست کرونای همه بازیکنان نیز منفی بوده و از نظر سلامت مسئله ای وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم موفقیت&zwnjهای هفته اول را تکرار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم موفقیت&zwnjهای هفته اول را تکرار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید