افزایش ورودی پرونده های تخلف در اثر نوسانات قیمت

به گزارش وبلاگ پارسی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تعداد پرونده های تخلف در استان در حال افزایش است و نبود ارائه فاکتور و درج قیمت، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه مهمترین علل تشکیل پرونده های تخلف در استان بوده است.

افزایش ورودی پرونده های تخلف در اثر نوسانات قیمت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در نشست تنظیم بازار خراسان جنوبی با بیان اینکه در دو ماه گذشته سه هزار و 390 مورد بازرسی از سطح بازار های استان صورت گرفته است، گفت: در این زمینه 264 پرونده تخلف به ارزش 861 میلیون تومان تشکیل شده است.

او اضافه نمود: تعداد پرونده های تخلف در استان در حال افزایش است و نبود ارائه فاکتور و درج قیمت، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه مهمترین علل تشکیل پرونده های تخلف در استان بوده است.

جرجانی با اشاره به اینکه در بعضی شهرستان با کمبود نیروی نظارتی روبرو هستیم، گفت: گا هی برای رصد بازار شهرستان ها از مرکز استان نیرو اعزام می گردد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از نظارت مستمر بازدید از انبار های روغن های موتور خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری 28 پرونده به ارزش 840 میلیون تومان در این نظارت ها تشکیل شده است.

او اضافه نمود: در حال حاضر قیمت مرغ در استان 62 هزار تومان به فروش می رسد و کمتر از قیمت مصوب است و روند تقاضا برای گوشت مرغ کاهشی است.

جرجانی از رشد هشت درصدی برنج، 22 درصدی چای، 11 درصدی گوشت گوسفندی و گوساله و افزایش هشت درصدی گوشت شتر در دو ماه اخیر خبرداد و گفت: در این مدت قیمت سیب زمینی و گوجه فرنگی 15 درصد و پیاز 72 درصد کاهش داشته است و حبوبات بدون تغییر بوده است.

جعفری رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 18 هزار و 222 تن مرغ در استان فراوری شده است.گفت: از این میزان هفت هزار و 512 تن در استان مصرف و 6 هزار و 534 تن در خارج از استان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان هم از تسویه حساب مطالبات گوشت سفید و قرمز اطلاع داد و گفت: بدهی کامل مطالبات کشتارگاه ها از بابت گوشت منجمد تحویلی به پشتیبانی امور دام به مبلغ 57 میلیارد و 500 میلیون تومان تسویه حساب شده است.

روشن اضافه نمود: بعلاوه مطالبات دامداران از بابت گوشت قرمز تحویلی به مبلغ 21 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت کامل پرداخت شده است.

او گفت: بعلاوه نهاده مرغداران که در سامانه بازارگاه عرضه شده به صورت کامل تحویل شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری هم گفت: پیگیری ها به صورت مستمر انجام گردد تا در استان مسئله ای در زمینه روغن موتور نداشته باشیم.

او به اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان مأموریت داد که به صورت ویژه در زمینه نظارت خبازی ها ورود پیدا کند و با تخلفات مربوطه برخورد نمایند و بعلاوه جهاد کشاورزی هم همکاری لازم را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری از اصلاح سهمیه آرد شهرستان ها خبرداد و گفت: از این پس سهمیه آرد شهرستان ها براساس آخرین اطلاعات و آمار اخذ شده از سازمان برنامه و بودجه استان توزیع خواهد شد تا هدررفتی نداشته باشیم.

او از اصلاح سهمیه آرد شهرستان ها خبرداد و گفت: از این پس سهمیه آرد شهرستان ها براساس آخرین اطلاعات و آمار اخذ شده از سازمان برنامه و بودجه استان توزیع خواهد شد تا هدررفتی نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری با بیان اینکه پنج هزار تن جوی مدت دار برای عشایر استان تامین شده است، گفت: برای مابقی دامداران استان هم نهاده تلفیقی تامین شده و به زودی توزیع خواهد شد.

وبلاگ پارسی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش ورودی پرونده های تخلف در اثر نوسانات قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ورودی پرونده های تخلف در اثر نوسانات قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید