از حضور نیرو های جهادی کنار اورژانس استقبال می کنیم ، آموزش های اورژانسی در شبکه شاد

به گزارش وبلاگ پارسی، رییس اورژانس کشور با اشاره به حضور نیرو های جهادی در مراکز درمانی گفت: نیرو های جهادی همه جا می توانند حضور داشته باشند و البته که هر جا نیرو های جهادی وارد شدند ما پیروز تر بوده ایم.

از حضور نیرو های جهادی کنار اورژانس استقبال می کنیم ، آموزش های اورژانسی در شبکه شاد

پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی وبلاگ پارسی، با اشاره به حضور نیرو های جهادی در مراکز درمانی گفت: نیرو های جهادی همه جا می توانند حضور داشته باشند و البته که هر جا نیرو های جهادی وارد شدند ما پیروز تر بوده ایم.

وی با اشاره به مبحث پدافند غیر زیستی گفت: در پدافند زیستی آن چیزی که مهم است این است که سلامت پایدار ایجاد کنیم و بعد افزایش قدرت بازدارندگی داشته باشیم همچنین باید بتوانیم آستانه تحمل نظام سلامت را در مرحله محلی و استانی بالا ببریم.

رییس اورژانس کشور با بیان اینکه بیمار کرونا در حال حاضر خانوادگی اتفاق می افتد عنوان نمود: در بیماری کرونا خانواده تنهاست و باید بداند که برای مقابله با این بیماری چه کاری انجام دهد و بعضا شاهد این هستیم یک خانواده باهم در بیمارستان بستری می شوند پس هر خانواده باید آموزش های کرونایی را آموخته باشد یکی از روش های آموزش هم حضور اورژانس در شبکه آموزشی شاد است.

وی گفت: امیدواریم با آموزش به دانش آموزان خانواده را از شر این بیماری رها کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از حضور نیرو های جهادی کنار اورژانس استقبال می کنیم ، آموزش های اورژانسی در شبکه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از حضور نیرو های جهادی کنار اورژانس استقبال می کنیم ، آموزش های اورژانسی در شبکه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید