آزمون ورودی یک، دو، صدا با شرایط ویژه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پارسی، آزمون ورودی مسابقه رادیویی یک، دو، صدا با رعایت اصول بهداشتی و برنامه ریزی ویژه برگزار می گردد.

آزمون ورودی یک، دو، صدا با شرایط ویژه برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ پارسی از روابط عمومی معاونت صدا، تهیه نماینده برنامه یک، دو، صدا با اشاره به فراوری این مسابقه با محتوای سرگرمی برای شنوندگانی که در خانه می مانند، تا سالم بمانند از آزمون ورودی و ضبط این برنامه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا اطلاع داد.

مهدی ساعی با اعلام این خبر اظهار کرد: فصل هشتم این مسابقه به گویندگی و اجرا اختصاص دارد و ثبت نام در بهمن ماه 1398 صورت گرفت که قرار بود در اسفند ماه آزمون ورودی برگزار گردد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا به سال 1399 موکول شد.

وی ادامه داد: با وجودی که در فصل هشتم ظرفیت ثبت نام 120 نفر وجود داشت، 150 نفر نیز در لیست ذخیر حضور دارند که می توان گفت روی هم 270 نفر در آزمون ورودی ثبت نام نموده اند.

تهیه نماینده برنامه یک، دو، صدا اعلام نمود: به دلیل شرایط کشور و فراوری برنامه با محتوای سرگرمی برای شنوندگانی که در خانه می مانند تا سالم بمانند، با رعایت اصول بهداشتی و برنامه ریزی ویژه این فصل را فراوری خواهیم کرد که در اولین آزمون 75 نفر دعوت شدند تا تست اولیه انجام گردد.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی به این شکل است که در هر ساعت فقط 10 نفر در استودیو حاضر شده و زمان بندی مشخصی برای حضور شرکت نمایندگان وجود دارد.

ساعی با بیان اینکه داوری این فصل بر عهده بهروز تشکر، فاطمه آل عباس، مسعود اسکویی و فاطمه نیرومند است به زمان پخش این مسابقه اشاره نمود و گفت: آزمون فصل هشتم مسابقه یک، دو، صدا از روز شنبه ساعت 17:30از رادیو ایران شنیده می گردد.

تهیه نماینده مسابقه یک، دو، صدا ادامه داد: راه یافتگان مسابقه از همین هفته در گروه های سه نفری در بخش های مختلفی همچون گویندگی مبتنی بر متن، بداهه گویی، حکایت و شعر خوانی با هم رقابت می نمایند.

وی توضیح داد: با همکاری مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما در بدو ورود شرکت نمایندگان به استودیو، ابتدا تب سنجی شده و در ادامه ماسک، دستکش و ماده ضد عفونی نماینده در اختیار آنها قرار می گیرد.

لازم به ذکر است یک ، دو ، صدا با اجرای نسیم رفیعی، گزارشگری مهران حبیبی، نویسندگی لیلا حسن پور و تهیه نمایندگی مهدی ساعی و زینب برومند و هماهنگی منا قنادها از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:30 روی موج FM ردیف 90 مگاهرتز ار رادیو ایران پخش می گردد.

4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "آزمون ورودی یک، دو، صدا با شرایط ویژه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون ورودی یک، دو، صدا با شرایط ویژه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید