آزادکاران تیم ملی روز جمعه به اردو باز می گردند

به گزارش وبلاگ پارسی، نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از روز دوم بهمن ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد و روز گذشته به خاتمه رسید.

آزادکاران تیم ملی روز جمعه به اردو باز می گردند

با توجه به برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، شاگردان غلامرضا محمدی یک اردوی دیگر برای حضور در میدان آسیایی پیش رو دارند که این اردو نیز پس از چند روز استراحت از روز جمعه 18 بهمن ماه آغاز و تا زمان اعزام به مسابقات پیگیری می شود.

رقابت های کشتی قهرمانی آسیا طی روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می شود و تیم ملی کشتی آزاد باید بعد از این رویداد قاره ای، خود را مهیای حضور در میادین گزینشی کسب سهمیه المپیک کنند.

نخستین مرحله رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 8 تا 10 فروردین سال آینده (میزبان نامعلوم) و دومین مرحله گزینشی المپیک نیز طی روزهای 11 تا 14 اردیبهشت ماه سال آینده در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

تیم ملی کشتی آزاد ایران پیروز شد در رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان به دو سهمیه المپیک توسط رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم دست یابد، اما هنوز چهار سهمیه دیگر باقی است تا تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیبی کامل در المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آزادکاران تیم ملی روز جمعه به اردو باز می گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران تیم ملی روز جمعه به اردو باز می گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید