3 برند لوکس عطر و ادکلن

به گزارش وبلاگ پارسی، شناخت برترین برندهای فراوریکننده عطر و ادکلن باعث می گردد تا درنهایت بتوانید برترین محصولات را با تضمین کیفیت و متناسب با سلیقه خود بخرید. دنیای عطر و ادکلن بسیار شگفت انگیز و مجذوب کننده هستند؛ چراکه بسیاری از کمپانی های عطرسازی، فعالیت خود را غیر از فراوری عطر شروع کردند.

3 برند لوکس عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن لوکس مستلزم این است که برترین فراورینمایندگان عطر و ادکلن را بشناسید. در این مقاله قصد داریم تا به 3 برند لوکس عطر و ادکلن اشاره داشته باشیم. اگر جزو هواداران این محصولات خوش بو هستید، کافی است تا انتها مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با 3 برند لوکس فراورینماینده عطر و ادکلن

بسیاری از افراد همیشه در پی خرید محصولات برند و لوکس هستند. خرید محصولات دارای درجه کیفی بالا باعث می گردد تا از محصول خریداری شده، نهایت رضایت را داشته باشید. به مانند حوزه های مختلف، دنیای عطر و ادکلن نیز بسیار مجذوب نماینده و حیرت آور هستند. برندهای زیادی وجود دارند که در فراوری عطر و ادکلن با استفاده از ایده های مجذوب نماینده سعی نموده اند تا مخاطبان را جذب خود نمایند. در این بخش قصد معرفی 3 برند لوکس فراورینماینده عطر و ادکلن را داریم که به توضیح زیر هستند:

  • برند عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

یکی از برندهای لوکس فراورینماینده عطر و ادکلن، برند زرجوف است. خرید عطر و ادکلن از این برند برای کسانی که در پی خرید محصولات شگفت انگیز هستند بسیار مناسب است. بنیان گذار شرکت زرجوف، سرجیو مومو است که در تورین ایتالیا در سال 1964 متولد شد. وی در همان جوانی به رشته هنر و گرافیک علاقه داشت. مومو بعد از گذراندن دوره تحصیل توانست به شهر لندن برود تا در یک آژانس تبلیغاتی فعالیت کند.

مومو با تشکیل یک تیم حرفه ای سعی کرد تا با بهره گیری از برترین مواد، محصولات خود را فراوری کند. در حال حاضر برند زرجوف با بهره گیری از ایده های نو توانسته است محصولات درجه یک زیادی را فراوری کند. مشخصه اصلی برند زرجوف فراوری محصولات مرغوب و باکیفیت برای بالاترین سطح سبک زندگی است. مومو به عنوان سازنده این برند بیان می دارد که هدف وی از راه اندازی خانه عطر، فراوری محصولات فاخر بوده است. محصولات این کمپانی دارای قالب طرح های بی نظیر هستند که زیبایی بصری زیادی دارند. رایحه عطرهای زرجوف به گونه ای است که خانم های خوش سلیقه شیفته آن می شوند.

علت رایحه مناسب عطر و ادکلن های این شرکت، به کارگیری مواد اولیه درجه یک است که با بسته بندی نفیس روانه بازار می گردد. عطرهای زنانه زرجوف، الهام گرفته شده از عطرهای جامعه ایتالیایی در قرن 18 و 19 میلادی است. خانم هایی که به رایحه عطر توجه دارند و می خواهند ادکلن های ماندگار خریداری نمایند، بهتر است خرید عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی را در فهرست خرید خود قرار دهند. در یک جمع بندی کلی می توان گفت محصولات فراوریشده این برند بر پایه اصالت، تعهد، خلاقیت و هنر فراوری می شوند.

  • برند عطر و ادکلن تام فورد

اگر از هواداران محصولات عطر و ادکلن باشید، قطعا نام برند تام فورد را شنیده اید. این برند به وسیله توماس فورد تاسیس شد. توماس فورد ملقب به تام فورد یک فیلم ساز و کارگردان آمریکایی است که در ابتدا به عنوان مدیر در کمپانی گوچی فعالیت می کرد. وی پس از تسلط بر دنیای عطرسازی، راه خود را از این شرکت جدا کرد و با تاسیس برند تام فورد توانست محصولات با اصالت زیادی را فراوری کند. اولین عطر فراوریشده این کمپانی در سال 2006 فراوری و روانه بازار شد.

عطر تام فورد بلک ارکید در همان ابتدای عرضه، مورداستقبال بسیاری از افراد نهاده شد. این امر انگیزه ای شد تا مؤسس این کمپانی انواع عطرهای مجذوب نماینده را برای آقایان و خانم ها فراوری کند. در کلسیون عطرهای فراوریشده این برند، کارهای متفاوت زیادی دیده می گردد. افرادی که در پی عطرهای شگفت انگیز با پخش بوی بالا هستند، می توانند از برند تام فورد محصولات خود را انتخاب نمایند. بنیان گذار این کمپانی با بهره گیری از یک مجموعه پیروز توانست تا سال 2020، بیش از 101 عطر و ادکلن را فراوری و روانه بازار کند. خرید عطر و ادکلن تام فورد با داشتن رایحه های متنوع و بی نظیر این امکان را به افراد می دهد که بتوانند از کیفیت محصولات فراوری شده این کمپانی به خوبی استفاده نمایند.

  • برند عطر و ادکلن آمواج

شاید جالب باشد بدانید که برند آمواج که به عنوان یکی از لوکس ترین برندهای فراورینماینده عطر و ادکلن است، به وسیله حمدبن حمود البوسعیدی تاسیس شده است. این برند در ابتدای فعالیت خود درزمینه فراوری انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول به کار بود. بعد از پیروزیت در فراوری محصولات بهداشتی به ویژه محصولات مراقبت از پوست، آمواج خط فراوری عطر و ادکلن را راه اندازی کرد.

برند آمواج به عنوان یکی از زیرمجموعه های اصلی برند تجاری سابکو است. محصولات عطر و ادکلن فراوریشده این برند ترکیبی از رایحه های مختلف نظیر مشک، ادویه جات، گل های شرقی، انواع طعم دهنده ها و رایحه های مدرن هستند. درواقع خرید عطر و ادکلن آمواج برای کسانی که به ترکیب رایحه های مدرن و سنتی علاقه مند هستند، مناسب است.

اولین عطر فراوریشده این برند با نام آمواج گلد به بازار عرضه شد که موردتوجه بسیاری از خانم ها نهاده شد. شکل بطری های عطر و ادکلن این کمپانی یادآورد گنبد مسجد سلطان قابوس در مقسط است. امروزه این کمپانی علاوه بر فراوری محصولات معطر، در زمینه شمع های خوشبو، صابون و لوسیون نیز فعالیت دارد. بسیاری از محصولات فراوریشده این برند دارای رایحه گرم و شیرین هستند. درصورتی که در پی خرید عطر و ادکلن از یکی از برندهای لوکس هستید، بهتر است نگاهی به محصولات برند آمواج داشته باشید.

جمع بندی

در دنیایی که محصولات برند حرف اول را در دنیا می زنند، اگر به عطر و ادکلن علاقه مند هستید و قصد دارید تا خرید خود را از برترین و لوکس ترین برندهای دنیا انجام دهید، بهتر است نگاهی به محصولات 3 برند معرفی شده داشته باشید. زرجوف، تام فورد و آمواج ازجمله برترین برندهای فراورینماینده محصولات معطر در دنیا هستند.

خرید عطر و ادکلن برند برای کسانی که می خواهند از کیفیت این گونه محصولات استفاده نمایند، بسیار کاربردی است. درصورتی که بخواهید این محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت کالا بخرید، کافی است از میان فروشگاه های مختلف به فروشگاه مارسلا سر زده و از محصولات متنوع این فروشگاه تماشا کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "3 برند لوکس عطر و ادکلن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 برند لوکس عطر و ادکلن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید