کدام خاتمه نامه ها مشمول حمایت 100 میلیون تومانی می شوند؟

به گزارش وبلاگ پارسی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از حمایت از سرانجام نامه های محصول محور در دانشگاه های علوم پزشکی تا سقف 100 میلیون تومان اطلاع داد.

کدام خاتمه نامه ها مشمول حمایت 100 میلیون تومانی می شوند؟

بر اساس گزارش ایسنا، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر اضافه نمود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، در نظر دارد به منظور بهره گیری از توانمندی علمی و تخصصی اعضای هیات علمی و دانشجویان و تقویت زنجیره ارتباط میان دانشگاه و صنعت، از سرانجام نامه های محصول محور حمایت کند.

وی اضافه نمود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت میخواهد حمایت از سرانجام نامه های محصول محور را به شرط تایید طرح در کمیته های تخصصی تا سقف 100 میلیون تومان در برنامه های حمایتی خود قرار دهد.

به نقل از مفدا، معاون تحقیقات وزیر بهداشت، این اقدام را با عنایت به شعار سال با عنوان فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین دانست و تاکید نمود: تحقق این شعار در گرو بهره مندی از ظرفیت و قابلیت اساتید و فناوران دانشگاه و به کارگیری توان و انگیزه های علمی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای اجرای طرح های فناورانه و فراوری محصولات حوزه سلامت مورد احتیاج و تاثیرگذار مبتنی بر دانش است.

منبع: تجارت نیوز

به "کدام خاتمه نامه ها مشمول حمایت 100 میلیون تومانی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خاتمه نامه ها مشمول حمایت 100 میلیون تومانی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید