ماجرای تیرگی آب شرب در اهواز

به گزارش وبلاگ پارسی، مدیر آبفا اهواز در مورد فیلم های منتشر شده از آب لوله کشی اهواز که در آن آب به رنگ تیره است، گفت: این تیرگی کوتاه مدت است و به صورت دائم نیست و پس از مدتی آب به رنگ عادی خود بازمی شود.

ماجرای تیرگی آب شرب در اهواز

سعید دشتی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود 90 درصد از آب مورد استفاده جهت استحصال آب شرب در تصفیه خانه های شهر اهواز از منابع بالادستی پشت سدها و چاه های گلالک شوشتر تامین می شود و مقدار برداشت از آب کارون در شهرستان اهواز فقط 10 درصد است.

وی اضافه کرد: با توجه به ساختار تصفیه خانه های فراوری آب اهواز، ریزگردها هیچگونه تاثیری در کیفیت آب شرب اهواز نخواهند داشت و مراکز شرق و غرب بهداشت در اهواز و روستاهای اطراف به صورت روزانه، بحث کیفیت و سلامت آب را مورد پایش قرار می دهند.

مدیر آبفا اهواز گفت: چنانچه در نقطه ای کاهش کلر یا افزایش کدورت در آب شرب به وجود بیاید مراکز بهداشت مستقیما مکاتباتی را با آبفا انجام می دهند و در این راستا، گروه های عملیاتی و تعمیراتی آبفا نسبت به برطرف مشکل اقدام خواهند کرد.

دشتی زاده بیان کرد: علاوه بر نظارتی که مراکز بهداشت بر کیفیت آب شرب اهواز دارند، گروه های عملیاتی و پایش کیفی به وسیله امور کیفی اهواز به صورت روزانه و در 32 نقطه مختلف از اهواز نمونه گیری و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از نظر کمی و کیفی، گزارش به صورت مکتوب به واحدهای عملیاتی و بالاترین مقام دستگاه گزارش می شود.

وی اضافه کرد: مسائل کیفی آب شرب برای ما بسیار مهم است و حداکثر کوشش ما به صورت شبانه روز بر این است که شاهد حداقل مسائل باشیم.

مدیر آبفا اهواز در مورد فیلم های منتشر شده از آب لوله کشی که آب به رنگ تیره است، اظهار کرد: این تیرگی کوتاه مدت است و به صورت دائم نیست و پس از مدتی آب به رنگ عادی خود بازمی شود. در کوشش هستیم آبی سالم و پاک به دست شهروندان برسانیم.

منبع: فرارو

به "ماجرای تیرگی آب شرب در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تیرگی آب شرب در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید