فنگ شویی ثروت چیست و نکات مهم مرتبط با آن کدامند؟

به گزارش وبلاگ پارسی، به طور کلی، فنگ شویی ثروت روشی به منظور فراهم کردن فضایی برای جذب ثروت و پولدار شدن در زندگی است. در این مقاله، نکات مهم مربوط به فنگ شویی را مورد آنالیز قرار داده و نحوه چیدمان محیط اطراف برای جذب انرژی های مرتبط با افزایش ثروت را تشریح می کنیم.

فنگ شویی ثروت چیست و نکات مهم مرتبط با آن کدامند؟

فنگ شویی ثروت چیست؟

همان طور که اشاره شد، فنگ شویی روشی است که در آن فضای محیط پیرامون به گونه ای تنظیم می گردد تا انرژی های مربوط به جذب ثروت در آن جریان یابد. در واقع، با استفاده از این روش افراد می توانند در کنار کوشش برای دست یابی به ثروت، محیطی متناسب با اوضاع مالی مد نظر خود فراهم نمایند. در ادامه 12 نکته مهم مربوط به فنگ شویی ثروت در ارتباط با محیط خانه را تشریح می کنیم.

نکات فنگ شویی ثروت در خانه

1. وسایل و اسباب خانه را بازبینی کنید

به طور کلی، هر آن چه که مربوط به اسباب خانه بوده و خراب باشد، انرژی لازم برای جذب ثروت را از منزل شما دور می نماید؛ بنابراین برای جریان یافتن این انرژی هر چه سریع تر وسایل خرابی مانند درب، سینک یا اجاق گاز خراب و … را تعویض یا تعمیر کنید. به بیان دیگر، خراب بودن و کار نکردن بعضی وسایل در خانه منجر به از کار افتادن جریان انرژی های مثبت و فرایند جذب ثروت خواهد شد.

2. گیاهان طبیعی را به دکور خانه خود اضافه کنید

همان طور که می دانید، گیاهان به موسیقی، نور و انرژی مثبت پاسخ می دهند؛ بنابراین هنگامی که شاداب و شکوفا هستند، انرژی مثبت ناشی از آن ها نیز در منزل شما جریان پیدا می نماید. به همین دلیل، دقت داشته باشید که اگر گیاهان شما پژمرده شوند، انرژی مثبت منزلتان نیز از بین می رود. در نتیجه با نگهداری و مراقبت از گیاهان در منزل خود می توانید از انرژی های مثبت آن ها برخوردار بوده و به این روش، جذب ثروت داشته باشید. همچنین گل ها و گیاهان نقشی مؤثر در از بین بردن انرژی های منفی محیط پیرامون دارند.

3. 27 مورد از وسایل خانه را جابه جا کنید

به طور کلی، 27 عددی خوش یمن در فنگ شویی است. به همین دلیل، می توانید برای ایجاد انرژی جدید به خانه یا محل کار خود، 27 مورد از وسایل پیرامون را جابه جا نموده و دکوراسیون محیط را تا حدودی تغییر دهید. در واقع، این کار انرژی موجود در محیط را به جریان در آورده و امکان ورود انرژی های مثبت جدید به محیط را فراهم می نماید.

4. سنگ سیترین را مقابل پنجره منزل خود قرار دهید

سیترین یک نوع کوارتز با طیف رنگی زرد تا نارنجی مایل به قهوه ای است. در گذشته تاجران این سنگ را به عنوان سنگ ثروت خود به همراهشان داشتند. حال اگر این سنگ را در مقابل پنجره منزل خود قرار دهید، می توانید انرژی های مثبت مرتبط با جذب پول و ثروت را در خانه خود به جریان در آورید.

5. درب ورودی خود را بازبینی کنید

درهای ورودی خانه معمولاً نمایانگر نحوه ورود شما به زندگی هستند؛ بنابراین درب های ورود به منزل خود را در معرض دید، به اندازه لازم زیبا و بدون نقص در نظر بگیرید. در واقع، هر چقدر دسترسی به درب ورودی خانه آسان باشد، به منزله سادگی ورود ثروت به منزل شما خواهد بود. به علاوه، اطمینان حاصل کنید که درب های ورودی تان زنگ زده نباشند. همچنین می توانید قسمت ورودی خانه خود را با گیاهان و درختان تزئین کنید.

6. در صورت امکان فواره آبی در حیاط یا فضای بیرون منزل خود نصب کنید

فواره های آب نماد اصلی ثروت در فنگ شویی هستند. بنابراین برای جریان یافتن انرژی های لازم برای جذب ثروت در منزل خود، فواره آبی در اطراف آن ایجاد کنید و 27 سکه در آن قرار دهید. سکه ها انرژی آب را فعال می نمایند. به علاوه، همان طور که اشاره شد، 27 عددی خوش یمن در فنگ شویی است.

7. آشپزخانه را تمیز نگاه دارید

در قوانین فنگ شویی، اوضاع آشپزخانه هر فرد بیانگر میزان توانایی او برای جذب پول است. بنابراین وسایل آشپزخانه مانند یخچال و اجاق گاز خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. همچنین هر یک از قسمت های اجاق گاز نیز بسته به اندازه هر کدام مورد استفاده قرار گیرند. به علاوه، تمامی وسایل اضافی از روی کانتر، کابینت ها و قفسه ها جمع آوری شوند.

8. رنگ بندی قرمز، بنفش و سبز را در دکور خانه خود وارد کنید

رنگ ها توانایی تأثیرگذاری روی اخلاق اعضای خانه و انرژی جریان یافته در منزل را دارند. برای مثال، قرمز یک رنگ خوش یمن بوده و به منزله قدرت برای هر فرد است. همچنین بنفش و سبز نیز نماد جذب خوشبختی هستند. البته شدت و تندی رنگ های انتخابی برای چینش دکوراسیون منزل می توانند مطابق سلیقه اعضای خانواده باشند.

بیشتر بخوانید: جملات انگیزشی و تاکیدی جذب ثروت از قول بزرگان

9. لوازم اضافی منزل خود را حذف کنید

این مورد یکی از مهم ترین نکات تأثیرگذار در فراهم کردن انرژی های لازم برای جذب ثروت در منزل است. در واقع، بر اساس قوانین جذب ثروت فضای مرتب خانه و حذف لوازم اضافی از آن به منزله فراهم کردن فرصتی برای جذب انرژی ها و موفقیت های جدید هستند.

10. شرایط آب منزل خود را چک کنید

به طور کلی، بر اساس قوانین جذب ثروت در فنگ شویی شرایط آب در منزل آینه ای از توانمندی فرد برای جذب ثروت است. به عبارت دیگر، برای جریان یافتن انرژی های لازم به منظور جذب ثروت احتیاج است تا شرایط آب لوله های منزل مانند ظرف شویی، حمام و … را چک نموده و در صورت احتیاج آن ها را تعمیر کنید.

به علاوه، وجود آبی راکد در اطراف منزل برای جریان یافتن انرژی مثبت در خانه مساعد نخواهد بود. همچنین دقت داشته باشید تا سنگ های مربوط به فواره های موجود در منزل یا محیط اطراف خانه بی نقص و بدون شکستگی باشند.

11. میز مطالعه خود را آنالیز کنید

اگر در خانه میز مطالعه ای دارید که کارهای شخصی و حرفه ای خود را روی آن انجام می دهید، دقت کنید تا میزتان رو به دیوار نباشد. در واقع، این موضوع به منزله محدود کردن جریان انرژی مثبت و خلاقیت است. به بیان دیگر، مقدار فضای مقابل میز هر فرد نماد فرصت هایی است که می تواند در زندگی برای بهبود اوضاع مالی خود داشته باشد.

12. منزل خود را دوست داشته باشید

اگر خانه خود را دوست ندارید یا در خانه احساس شادی نمی کنید، می توانید با اعمال تغییراتی در دکوراسیون یا بهبود روابط خود با اعضای خانواده امکان شادی و آرامش در منزل را برای خود فراهم کنید. به عبارت دیگر، برای جریان یافتن انرژی های مرتبط با جذب ثروت در منزل احتیاج است تا محیط اطراف و منزل خود را دوست داشته باشید از آمدن به خانه و بودن در کنار خانواده لذت ببرید.

جمع بندی

در این مقاله، چند مورد از نکات مهم برای جذب ثروت و رفاه را عنوان نموده و نکات لازم برای تغییر دکوراسیون منزل به منظور جذب ثروت و بهبود اوضاع مالی را تشریح کردیم. آگاهی نسبت به روش های مدیریت پول به شما در ایجاد شرایط مالی مناسب یاری می نماید. در خاتمه، اگر نظر یا پیشنهادی در خصوص سایر نکات مربوط به فنگ شویی ثروت دارید، آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه

به "فنگ شویی ثروت چیست و نکات مهم مرتبط با آن کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنگ شویی ثروت چیست و نکات مهم مرتبط با آن کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید