فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

به گزارش وبلاگ پارسی، فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج عقرب (Scorpius)
  • ماه در موقعیت برج میزان (Libra)

فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396

فروردین

امروز شما انرژی و شور و شوق فراوانی برای انجام کارها دارید و همین باعث افزایش محبوبیت شما شده و به سادگی همه را به شما جذب می کند. آنها حتی شما را به چشم رهبری می بینند که بهترین راه ها را برای انجام کارها بلد است و همین موضوع احساس خوبی به شما خواهد بخشید. اما باید مواظب باشید که دچار خود بزرگ بینی نشوید و از این اثرگذاری خود به طور مثبت استفاده کنید. شاید ناگهان به سرتان بزند که این آخر هفته بدون برنامه ریزی قبلی به سفر بروید و حتی تا بعدازظهر تصمیم بگیرید این ایده را عملی کنید، اما راستش را بخواهید الان خیلی زمان خوبی برای سفر نیست و شما کارهای مهمتری برای انجام دادن دارید .

اردیبهشت

امروز انرژی مثبت فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت و این انرژی به شما کمک زیادی در انجام تصمیم گیری های فوق العاده خواهد کرد. کارها به سرعتی بیشتر از همیشه انجام می شوند، حمایت همکارانتان و ذهن هوشیارتان نیز به شما کمک می کنند، بهتر از این چه می خواهید؟ همه چیز دارد همان طوری پیش می رود که شما می خواهید و ساعت هایتان با خنده و خوشحالی پر شده اند. شما از این که به زبان آوردن احساسات و افکار درونیتان کار درستی باشد مطمئن نیستید و حتی دوست ندارید راجع به آنها با افراد مورد اعتمادتان صحبت کنید. با این حال آنچه در واقع شما را نگران می کند احساسات و افکاری هستند که تا به حال تجربه نکرده اید، از تجربه های جدید نترسید .

خرداد

امروز در حرف زدن با سیاست عمل کنید و پیش از حرف زدن به این که حرف هایتان چه اثری روی طرف مقابلتان خواهند داشت خوب فکر کنید زیرا خیلی راحت و بدون آن که منظور بدی داشته باشید ممکن است حرف های اشتباهی بزنید و با نقدها بیجا دیگران را از خود ناراحت کنید. امروز شما با دقتی فوق العاده در جستجوی چیزی جدید و هیجان برای امروزتان هستید، اما متاسفانه آنقدر برنامه امروزتان فشرده است که جایی برای تفریح و استراحت باقی نمی ماند. البته باید در نظر داشته باشید ه این خودتان هستید که باید جایی در برنامه تان برای تفریح خود باز کنید، وگرنه هیچگاه چنین فرصتی خودبخود به وجود نخواهد آمد .

تیر

امروز اگر دیدید که نمی توانید روی انجام کارهایتان تمرکز کنید زیاد شگفت زده نشوید. به احتمال زیاد شما ترجیح می دهید به جای این که درگیر دنیای واقعی باشید به عالم رویاهایتان پناه ببرید و در خیال و رویا سفر کنید. بهتر است در ابتدای روز لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و روی انجام آنها تمرکز کنید تا بتوانید در سرانجام روز با خیال راحت هر چقدر که دلتان می خواهد خیال پردازی کنید. اعتماد به نفستان در طی روز ثبات چندانی نخواهد داشت و یک لحظه فکر می کنید قادر به انحام هر کاری هستید و یک لحظه گمان می کنید از انجام کوچک ترین کارها هم عاجزید. برای مقابله با این شرایط اهدافی منطقی برای روزتان معین کنید و انتظار بیش از حد از خودتان نداشته باشید .

مرداد

امروز متوجه خواهید شد که دوستی با شما برای دیگران بسیار جذاب است، دلیل آن هم این است که شما معمولا مخاطب خیلی خوبی هستید. شما نسبت به افکار و ایده های دیگران ذهنی باز دارید و به آنها اهمیت می دهید، امروز هم سعی کنید حواستان را خوب جمع کرده و ببینید آیا کسی از اطرافیانتان به محبت و توجه شما نیاز دارد، این کار وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. امروز علاقه زیادی به انجام وظایفتان ندارید و به دنبال راهکاری برای فرار از آنها هستید و به دنبال کسی می گشت که در این ماجراجویی با شما همراه شود. شاید عشقتان با کمال میل شما را همراهی کند، اما بهتر است انجام کارها و مسئولیت هایتان را در اولویت قرار دهید .

شهریور

رویاپردازی کردن کار خیلی خوبی است، آن هم در روزهایی مثل امروز! گسترش دادن ذهنتان و فکر کردن به احتمالات و فرصت ها راه های مثبتی برای افزایش دانشتان هستند. به خودتان برای فکر کردن وقت بدهید، حتی اگر می توانید دراز کشیده و به آسمان بالای سرتان نگاه کنید و در دنیای افکار و رویاهایتان غرق شوید و خودتان را با منطق و عمل گرایی محدود نکنید. یک مشکل حل نشده خانوادگی امروز ممکن است بر روزتان سایه انداخته و حتی هر لحظه تبدیل به یک ملودرام تمام عیار شود. هر چند انتظار این شرایط را داشته اید از پیچیدگی آن به شدت متعجب خواهید شد؛ اجازه دهید هر کسی خودش در این رابطه تصمیم بگیرد .

مهر

سرزنش کردن دیگران به خاطر نگرانی ها و مسائل فعلیتان اصلا راه خوبی برای مقابله با ترس هایتان نیست. اگر انتظار داشته باشید که دیگران دقیقا به وعده هایی که داده اند عمل کنند رفتار سهل انگارانه و بدون مسئولیت پذیری بعضی ها می تواند برایتان ناامید کننده باشد. متاسفانه امروز وقتی ببینید واقعیت با آنچه انتظار داته اید متفاوت است دچار سرخوردگی شده و به سادگی تسلیم خواهید شد. با این همه باید به یاد داشته باشید که امروز دیگران تنها حکم عامل محرکی را دارند که خاطرات تلخ گذشته های دور را در وجودتان زنده می کنند، پس قدرت خود را بی فایده به خاطر آنها هدر ندهید. آینده خود را به خاطر گذشته تان تباه نکنید .

آبان

امروز دیگران حتی اگر نظرها و عقایدی متفاوت با شما داشته باشند هم در کنار شما احساس راحتی و آرامش دارند و ممکن است با فرد جدیدی آشنا شده و رابطه دوستی برقرار کنید. این موضوع به آن دلیل است که شما تفاوت های فردی را می پذیرید و اصرار ندارید که دیگران هم حتما مثل خودتان باشند و این ویژگی شما واقعا تحسین برانگیز است. با این همه چیزهای جالبی که در حال حاضر دور و برتان را گرفته اند تمرکز کردن روی کارها و وظایفتان کاری سخت و یا حتی غیرممکن به نظر می رسد. با این حال کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نمی توان از آنها چشم پوشید. خوشبختانه شما قدرت کافی برا یگرفتن تصمیم درست را در اختیار دارند .

آذر

امروز شما قدرت تخیل فوق العاده ای دارید، پس این توانایی خود را به کار بگیرید و برای انجام فعالیت های خلاقانه که باعث آرامش روحتان نیز خواهند شد وقت بگذارید. با این کار شما ابزاری قدرتمند برای غلبه بر ترس ها و تردیدهای درونیتان در اختیار دارید که به حل شدن چالش های زندگیتان کمک می کند. امروز اطرافیانتان به شدت پرحرف شده اند و شنیده هایتان ممکن است شما را به شدت هیجان زده کنند. با این حال این سر و صداهای جانبی به شما اجازه نمی دهند که صدای ذهن و قلب خودتان را به خوبی شنیده و به آنها بپردازید. بهترین راهکار برای این شرایط این است که فعالیت های اجتماعی خود را محدود کرده و در خلوت خود عملکردتان را بهتر کنید .

دی

شما ترجیح می دهید فعالیت امروز خود را با یک کار شروع کرده و آن را تا انتها و با پرداختن به تمام جزئیات انجام دهید. اما متاسفانه با این همه کاری که امروز روی سرتان ریخته و وقت و توجه شما را می طلبند چنین فرصتی نخواهید داشت. با وجود این که سعی دارید برنامه امروزتان را سبک تر و ساده تر کنید، با این همه فشردگی در برنامه تان زیاد قدرت مانور نخواهید داشت. به جای این که وقت و انرژی خودتان را صرف فکر کردن به راه های غیر ممکن برای فرار از این اوضاع کنید، لبخند زده و تسلیم اوضاع امروز شوید! تنها چیزی که فرق بین موفقیت و شکست را ایجاد می کند نگرشی است که خودتان به وضع موجود دارید .

بهمن

امروز دلتان می خواهد حتی اگر مجبور شوید میزان بازدهی کاریتان را کمتر از روزهای دیگر کنید، همراه با همکارانتان وقت گذرانده و در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. نه این که بخواهید از زیر بار کارهایتان شانه خالی کنید، شما فقط دارید به زندگیتان کلی تر نگاه می کنید و به چیزهایی فراتر از کار کردن فکر می کنید. اعتماد به بازخوردهای صادقانه ای که از دوستانتان دریافت می کنید در فرایند فعلی تفکرتان و انتخاب مسیرهایی که ممکن است کاملا متفاوت از راه فعلیتان باشند، نقشی اساسی می تواند داشته باشد. بهتر است فعلا دست به کار خاصی نزنید، همیشه کمی تاخیر بهتر از اشتباه کردن است .

اسفند

امروز ممکن است بخش قابل توجهی از انرژیتان را صرف دفاع و پرداختن به اهداف حرفه ای خود بکنید، زیرا معتقد هستید که این اهداف منطقی و قابل دسترسی هستند. با این حال واقع گرایانه ترین افکار و ایده هایتان هم وقتی با تعصب همراه شوند غیر منطقی خواهند شد. شاید یک کار کوچک و نه چندان مهم را با برنامه ریزی های پیچیده به وضعی درآورید که انجام آن تقریبا غیر ممکن شود، اما نداشتن نقشه و استراتژی هم اصلا روش خوبی برای انجام کارهایتان نمی تواند باشد. بهتر است یک قدم عقب تر رفته و از زاویه گسترده تری به موضوع نگاه کرده و بر اساس آن برای کارهایتان برنامه ریزی کرده و پیش بروید.

منبع: setare.com

به "فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 24 آبان 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید