شمارش معکوس برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع)

به گزارش وبلاگ پارسی، اصحاب رسانه جهت شرکت در دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) تا 15 فروردین ماه برای ارسال آثار فرصت دارند.

شمارش معکوس برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع)

دبیر علمی دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) گفت: داوران دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) از بین چهره های شاخص دارای اندوخته های علمی و تخصصی و تجربه پیروز عملی در عرصه های مختلف رسانه ای، انتخاب شده اند.

او گفت: یکی از معاونان وزیر، یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو نفر از مدیران عامل خبرگزاری ها، یکی از مدیران مسئول روزنامه ها، یکی از معاونان و دو مدیر شبکه از سازمان صدا و سیما و بعلاوه مدیر سیما فیلم از جمله داوران دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) هستند.

اکبر نصراللهی گفت: ارتقای کمی و کیفی آثار رسانه ای با مضامین رضوی از مهمترین اهداف جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) است.

بیشتر بخوانید

داوری دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) در دو مرحله انجام خواهد شد، در مرحله اول تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره طبق شاخص های دقیق مشخص شده با نظر هیئت داوران، در هیئت انتخاب آنالیز می گردد و به تعداد پنج برابر رتبه های یک تا سه هر یک از بخش ها، وارد مرحله دوم داوری خواهد شد.

در مرحله دوم نیز، این آثار منتخب، به وسیله هیئت داوران نهایی مورد ارزیابی قرار می گیرد و نفرات برتر و آثار برگزیده انتخاب و معرفی می شوند.

اصحاب رسانه و عموم علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) تا 15 فروردین ماه برای ارسال آثار فرصت دارند و جزئیات بیشتر جشنواره نیز در پایگاه اطلاعرسانی mediafest.razavi.ir ارائه شده است.

وبلاگ پارسی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شمارش معکوس برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید