شایعات را باور کنید؛ قلعه نویی برمیگردد!

به گزارش وبلاگ پارسی، امیر قلعه نویی با کسب 5 جام قهرمانی در تاریخ لیگ برتر (3 جام با استقلال و 2 جام با سپاهان) همچنان یکی از بهترین و کارکشته ترین مربیان فوتبال ایران به شمار می رود. او با کوله باری از تجربه ناشی از حضور در تیم های بزرگی مثل استقلال، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و ... و البته کسب موفقیت های بسیار در سال های اخیر همواره با تیم هایش در بین مدعیان حضور داشته و همین مساله این مربی را از سایرین متمایز کرده است.

شایعات را باور کنید؛ قلعه نویی برمیگردد!

قلعه نویی تا قبل از آنکه دو هفته مانده به خاتمه لیگ نوزدهم بعد از شکست مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی استعفا بدهد و طلایی پوشان اصفهانی را ترک کند، تا به حال هیچ وقت تجربه به خاتمه نرساندن فصل با تیم تحت هدایتش را نداشت، اما امسال شرایطی ویژه را تجربه کرد و نتوانست به خاتمه راه برسد.

سرمربی سابق سپاهان که آخرین قهرمانی اش در فوتبال ایران به سال 92 و کسب جام قهرمانی لیگ برتر با استقلال برمی گردد، طی سال های گذشته همواره تیم هایش دربین بالانشینان قرار داشتند، اما امسال با سپاهان با وجود اینکه ستاره های پرتعدادی را در اختیار داشت، روی بد فوتبال را دید و در نهایت با اعتراض هایی که طرفداران این تیم به عملکردش داشتند مجبور به استعفا از سمت خود شد.

حالا در چنین شرایطی مهم ترین مساله ای که درباره پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر وجود دارد، مقصد آینده او است. بی تردید فردی مثل قلعه نویی با اندوخته ای پربار باید در لیگ بیستم نیز حضور داشته باشد که اگر اینطور نباشد، می تواند از جذابیت نیمکت های لیگ برتری نیز کم کند. منتهی درباره مقصد بعدی این مربی ابهام هایی وجود دارد.

طرفداران فوتبال همواره عادت دارند که قلعه نویی را روی نیمکت تیم های بزرگ لیگ برتر ببینند که برای قهرمانی و یا حداقل سهمیه آسیایی می جنگد. در چنین شرایطی شاید تصور اینکه این مربی در تیم های بزرگ و پرهوادار فوتبال نباشد، هم کمی عجیب به نظر برسد. اما با توجه به مسائلی که پیش آمده به نظر می رسد اینبار باید شاهد حضور او روی نیمکت تیم های کم نام و نشان تری باشیم.

شاید حالا بتوان پیش بینی کرد که این مربی بزرگ مجبور است در لیگ بیستم به تیمی برود که از نظر مالی شرایط خوبی دارد و البته در سال های اخیر مدعی قهرمانی نبوده است. قلعه نویی در گذشته یکبار زمانی که در تیم ملی نتوانست موفقیت ویژه ای را کسب کند و مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار داشت، به تیم متوسطی مثل مس کرمان رفت و توانست با این تیم روز های خوبی را سپری کند. او در آن مقطع نشان داد که همچنان می تواند در سطح اول فوتبال بدرخشد و نتایجی که با مس کرمان کسب کرد، گواهی بر این ادعا بود.

حالا نیز او در شرایط مشابهی قرار گرفته است؛ قلعه نویی خوب می داند برای اینکه بار دیگر بتواند توانایی های فنی اش را نشان بدهد، بهتر است از یک تیم متوسط دوباره شروع کند. تیمی که با قبول هدایت آن به جمع بالانشینان ملحقش کند و روز های خوبی را برای آن رقم بزند. شاید حالا که او می خواهدشایعات درباره نخ نما شدن تاکتیک های فوتبالی اش را از بین ببرد، بهترین فرصت برایش جایی مهیا خواهد شد که تیمی مدعی را در اختیار نگیرد و با کار کردن در تیم های متوسط و بالاکشیدن آن ها دوباره به جایگاه قبلی اش برگردد. جایی که سال ها است خیلی از مربیان آرزویش دارند و امیر از آن ها خاطره ساخته است.

درباره مقصد آینده قلعه نویی شایعات زیادی طی روز های گذشته مطرح شده، اما او هیچ واکنشی به این مسائل نداشته و حالا طرفداران فوتبال منتظرند تا ببینند سرمربی پیشین سپاهان در لیگ بیستم روی نیمکت کدام تیم می نشیند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "شایعات را باور کنید؛ قلعه نویی برمیگردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات را باور کنید؛ قلعه نویی برمیگردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید