زیدان: بعضی بازیکنان رئال مادرید زمان استراحت ندارند، باید دنبال راهکار باشم

به گزارش وبلاگ پارسی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خودش را مسئول شکست این تیم مقابل شاختار دونتسک اوکراین دانست.

زیدان: بعضی بازیکنان رئال مادرید زمان استراحت ندارند، باید دنبال راهکار باشم

به گزارش وبلاگ پارسی، زین الدین زیدان پس از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک اوکراین گفت: نیمه اول برای ما خیلی بد بود. بازیکنان در زمین هستند و می دوند، اما تیم را آن طور که می خواستم، ندیدم و زمانی که این شرایط وجود دارد، سرمربی مقصر است. حداقل در نیمه دوم به نوعی واکنش خوبی نشان دادیم، چون شایسته آن نتیجه (شکست 3 بر صفر) نبودیم. بازیکنان ما قهرمان لالیگا هستند و این موضوع مرا آزار می دهد.

من مسئول هستم و باید به دنبال راه چاره باشم، چون نباید چنین اتفاقی بیفتد.، وی ضمن بیان این جمله گفت: بازیکنان در زمین هستند و به راه چاره احتیاج دارند. ما اعتمادبه نفس نداشتیم و آنگونه که می خواستیم، وارد بازی نشدیم. ناگهان خودمان را در لحظاتی سخت دیدیم. ما پاسخ دادیم و بازیکنان واکنش نشان دادند، اما نمی توانستیم گل تساوی را بزنیم. اکنون باید درباره آنچه که رخ داد، فکر کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد شده بود، توضیح داد: این به خاطر فشردگی بازی هاست، چون بعضی بازیکنان هیچ زمانی برای استراحت ندارند. ما هر سه روز بازی داریم، اما بهانه ای وجود ندارد. این ها تصمیماتی است که گرفته شده و باید ببینم چه چیزی تیم را دوباره قدرتمند می نماید و ما را به پیروزی می رساند. من فقط چند روز برای این کار فرصت دارم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ پارسی بخوانید. (کلیک کنید)

زیدان در خصوص ملاقات با بارسلونا در روز شنبه هفته آینده اعلام کرد: باید ببینیم چه می گردد. باید ببینیم چه اشتباهاتی در این مسابقه رخ داد و سپس آماده بازی بعدی شویم. می دانیم شنبه به سرعت از راه می رسد و باید ببینیم چه اتفاقی پیش از شنبه رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زیدان: بعضی بازیکنان رئال مادرید زمان استراحت ندارند، باید دنبال راهکار باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بعضی بازیکنان رئال مادرید زمان استراحت ندارند، باید دنبال راهکار باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید