روایت نماینده مجلس از تهدید وزیر بهداشت توسط واعظی

به گزارش وبلاگ پارسی، نماینده نجف آباد در مجلس گفت: از منبع موثق شنیدیم رئیس دفتر رئیس جمهور، سعید نمکی را تهدید نموده که در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند.

روایت نماینده مجلس از تهدید وزیر بهداشت توسط واعظی

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ پارسی، ابوالفضل ابوترابی منتخب نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از منبع موثق شنیدیم که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دکتر نمکی وزیر بهداشت را تهدید نموده که در صورتی با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا دهد.

وی اضافه کرد: واعظی در این تهدید به دکتر نمکی گفته چرا از رئیس جمهور در بحث مقابله با کرونا تقدیر و تشکر ننموده است در حالی که رئیس جمهور زحمات زیادی کشیده است؟

رضا رحمانی که 22 اردیبهشت با حکم حسن روحانی رئیس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه ای به روحانی تصریح نموده بود که محمود واعظی با او تماس گرفته و تهدید نموده در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی، وی برکنار خواهد شد.

وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در ادامه نامه خود به رئیس دولت دوازدهم خاطرنشان نموده بود که واعظی همچنین در تماس دیگری به وی اعلام نموده است که استعفا بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روایت نماینده مجلس از تهدید وزیر بهداشت توسط واعظی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نماینده مجلس از تهدید وزیر بهداشت توسط واعظی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید