رندرهای رسمی گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 4 لو رفت

به گزارش وبلاگ پارسی، سونی میخواهد فقط چند ساعت دیگر از گوشی اکسپریا 5 مارک 4 رونمایی کند و حالا به لطف یکی از افشاگران، می توانیم تمام جزئیات طراحی این گوشی را مشاهده کنیم. بر اساس این رندرها، به نظر می رسد گوشی تازه سونی در رنگ های مشکی، سفید و سبز راهی بازار می گردد.

رندرهای رسمی گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 4 لو رفت

در نگاه اول، طراحی این گوشی تفاوت خاصی با دیگر گوشی های این شرکت ندارد. اما اگر به جزئیات کمی دقت کنیم، می توانیم بعضی تفاوت های کوچک را ببینیم. به طور تعیین، حالا زاویه های بدنه تیزتر شده اند و احتمالا لبه های تخت بدنه با استقبال کاربران روبرو خواهد شد. به طور تعیین بعد از اینکه اپل برای آیفون ها به بهره گیری از لبه های تخت بدنه روی آورده، بعضی شرکت ها هم به این سمت حرکت نموده اند.

با وجود اینکه سونی می گوید گوشی اکسپریا 5 مارک 4 یک گوشی کامپکت و جمع و جور محسوب می گردد، اما ظاهرا از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برد. بعلاوه گفته می گردد انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی امپر ساعتی تامین خواهد شد که نسبت به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی ارتقای قابل توجهی به شمار میرود. از دیگر ویژگی های فاش شده از این گوشی باید به بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 اشاره کنیم.

همانطور که احتمالا می دانید، بخش موبایل سونی در چند سال اخیر از بازارهای زیادی خارج شده و این شرکت تصمیم گرفته گوشی های گران قیمت خود را صرفا برای گروه محدودی از کاربران عرضه کند. با توجه به گزارش های اقتصادی منتشر شده، ظاهرا این رویکرد جواب داده و به همین دلیل بخش موبایل سونی در پی تغییر رویکرد خود نیست.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای رسمی گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 4 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 4 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید