در سفر به سویا چه کنیم؟ ، راهنمای سفر به مرکز فرهنگی اسپانیا !!

به گزارش وبلاگ پارسی، اگر به اسپانیا سفر نموده باشید، حتما با شهر سویا آشنایی دارید. این شهر، مرکز فرهنگی، هنری و مالی اسپانیا به شمار میرود. وقتی به سویا پا می گذارید، با آثار معماری و تاریخ پر شور و هیجان این شهر رو به خواهید شد. در سفر به سویا خواهید دانست که جاذبه های گردشگری سویا بسیار زیاد است. این شهر زیبا و به یاد ماندنی به دانشگاهی بزرگ معروف است و دلیلش هم این است که دانشجویان زیادی از سراسر کشور در این شهر به تحصیل می پردازند. در این مقاله می خواهیم شما را با جاهای دیدنی سویا در کشور اسپانیا بیشتر آشنا کنیم و درضمن، هدایت برای سفر به این شهر برای شما ارائه دهیم. با خبرنگاران همراه باشید.

در سفر به سویا چه کنیم؟ ، راهنمای سفر به مرکز فرهنگی اسپانیا !!

جاذبه های توریستی سویا

در سفر به سویا، این شهر مهم و تاریخی کشور اسپانیا، جاذبه های توریستی زیادی خواهید یافت که ممکن است شما را در طرح ریزی برنامه سفر به سویا، دچار سردرگمی نماید. اگر می خواهید با خیال راحت سفر کنید، توصیه های زیر را در نظر بگیرید.

کلیسای جامع

کلیسای جامع سویا، یکی از معروف ترین جاهای تماشای سویا، روزهای یکشنبه تا ساعت 2.30 بعد از ظهر به صورت کاملا رایگان بازدید نماینده می پذیرد. پس بازدید رایگان از این کلیسا را از دست ندهید. قدم زدن در اطراف این کلیسا و مشاهده معماری و طراحی زیبای آن یکی از تفریحات جالب و بسیار سرگرم نماینده در سویا می باشد. جالب است بدانید که مقبره کریستف کلمب نیز در این کلیسا قرار گرفته است. اگر به برج ناقوس این کلیسا قدم بگذارید، منظره فوق العاده ای از شهر، شما را شگفت زده می نماید.

کاخ case de pilatos

این کاخ که در سال 1500 ساخته شده است، از مهم ترین جاذبه های توریستی سویا محسوب می گردد. در این کاخ، بسیاری از آثار نقاشی قرن های 16 تا 19 نگه داری می گردد. با قدم زدن در این کاخ بزرگ، مجسمه های اساطیری شخصیت های یونانی، توجه بازدیدنمایندگان را به خود جلب می نماید.

کلیسایlglesia de san isidoro

این کلیسا که یکی از شاهکار های هنری و معماری است، در قرن 14 میلادی ساخته شده است. بدون شک نباید بازدید از این طراحی پیچیده اسپانیایی را از دست داد.

پارک parque de maria lusia

پارک ماریا لوئیزا، مکانی مناسب برای گذراندن یک روز آرام در کنار باغ و بوستان ها، ایوان ها و حتی مجسمه های زیبا در سفر به سویاست. برای بازدید از این مکان می توانید از تورهای این پارک بهره ببرید. آنها قطعا راهنماهای خوبی برای بازدید شما می باشند، پس اگر در پی روزی آرام و بدون هیاهو هستید، این پارک دقیقا همان جایی است که مد نظر دارید.

میدان Plaza de espana

با تماشا میدان پلازا د اسپانا، مجسمه ها و بناهای تاریخی به چشم می خورد که اطلاعات زیادی در خصوص تاریخ و فرهنگ سویا در اختیارتان می گذارد. جالب است بدانید که بسیاری از ادارات دولتی در این میدان قرار دارند. در این میدان، نقاشی های دیواری متعددی نیز دیده می گردد که قصد آنها به تصویر کشیدن دوره تاریخی سویا است.

دوچرخه سواری در سویا

اگر عاشق دوچرخه سواری هستید، تور های دوچرخه سواری سویا، شما را شگفت زده می نماید. بسته به نوع توری که انتخاب می کنید، هزینه متفاوتی از شما در خواست می گردد که برای یک تور سه ساعته به همراه راهنما هزینه ای حدود 20 تا 35 یورو از شما گرفته می گردد. شما می توانید دوچرخه خود را تا سرانجام روز داشته باشید و از آن برای بازدید جاهای تماشای سویا بهره ببرید.

محله قدیمی یهودی ها

این محله پیچ در پیچ در نزدیکی کلیسای جامع قرار گرفته است که روزانه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می نماید. به همین دلیل این محله، همواره شلوغ و پر از توریست می باشد و تنها راه رهایی شما از این شلوغی، قدم زدن در کوچه های پر پیج و خم این محله دنج می باشد.

کاخ قدیمی و مسکونی اروپا alcazar

این کاخ، یکی از قدیمی ترین کاخ های اروپا می باشد که به عنوان اقامتگاه سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگامی که پادشاهان اسپانیا به سویا سفر می نمایند، این محل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند. در این کاخ مسکونی، نمونه های زیبایی از معماری سلسله مورها به چشم می خورد.

صومعه El monasterio cartuja

این صومعه به عنوان صومعه فرانسیسکن شناخته می گردد و یکی از جالب ترین جاهای تماشای سویا محسوب می گردد. نام دیگر این مکان، Santa maria de las cuevas می باشد. فرانسیسکن، فرقه پیرو فرانسیس قدیس در قرن 15 می باشد. در این مکان، هم اکنون تعداد زیادی آثار سفالگری معاصر پیدا شده که در معرض دید تمامی بازدید نمایندگان قرار داده شده اند.

موزه تاریخ استعمار اسپانیا

بنایی که در قرن 15 ساخته شده و به عنوان ساختمان آرشیو اسپانیا مورد استفاده قرار گرفته است و در آن، اسناد و آثاری هنری و ارزشمند اسپانیا نگه داری می گردد. از جمله آثار جالبی که در این ساختمان نگهداری می گردد، می توان به دفترچه شخصی خاطرات کریستف کلمب و پیمان توردسیلاس اشاره کرد که شامل تقسیمات نو میان اسپانیا و پرتغال می گردد.

موزه فلامنکو

اگر به جنوب اسپانیا بروید، متوجه خواهید شد که موسیقی و پایکوبی فلامنکو از فرهنگ این بخش جدا نمی گردد. این موزه نیز مکانی برای کسب اطلاعات درباره این قسمت از فرهنگ اسپانیا می باشد. در این موزه، لباس های پایکوبی فلامنکو با طراحی های پیچیده، آلات موسیقی و اطلاعاتی درباره این فرهنگ، قرار داده شده است.

موزه هنرهای زیبا

موزه Museo de bellas artes که آثار مربوط به عصر گوتیک را در خود جای داده است. برای ورود به این موزه، 50 یورو از شما در خواست می گردد، اما اگر شهروند اتحادیه اروپا باشید، می توانید به صورت رایگان از این مکان تماشا کنید.

اقامت در سویا

هزینه اقامت در هاستل ها در فصل های مختلف، فرق دارد. به این صورت که این هزینه در فصل تابستان افزایش می یابد، اما می توان این هزینه را بین شبی 10 تا 20 یورو به صورت حدودی فرض کرد. حال اگر قصد اقامت در اتاق های خصوصی دو تخته را داشته باشید، باید مبلغ پرداختی را بین 30 تا 50 یورو مدر نظر بگیرید. بسیاری از هتل های سویا که مقرون به صرفه هستند، در نزدیکی کلیسای مشهور شهر واقع شده اند. شما می توانید با مراجعه به آنجا و پرداخت هزینه ای بین 40 تا 70 یورو یک اتاق خوب را اجاره کنید.

هزینه خوراک در سویا

در این شهر بستگی به نوع غذایی که در رستوران های سویا انتخاب می کنید، باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید، مثلا اگر قصد خوردن فست فود داشته باشید، در حدود 6 یورو برای شما هزینه خواهد داشت. هزینه غذا به همراه نوشیدنی نیز 16 تا 18 یورو می باشد، البته شما می توانید با پرداخت هزینه ای در حدود 50 تا 60 یورو مواد خوراکی یک هفته خود را بخرید و غذای خود را از آنها تهیه کنید.

وسایل حمل و نقل در سویا

اگر از اتوبوس های قرمز یا نارنجی رنگ برای جا به جایی خود بهره ببرید، برای هر مسیر، 1.30 یورو را باید بپردازید. حال اینکه اگر کارت هوشمند به همراه داشته باشید، هر 10 مسیر شما تنها 6.40 یورو هزینه خواهد داشت.

منبع: همگردی

به "در سفر به سویا چه کنیم؟ ، راهنمای سفر به مرکز فرهنگی اسپانیا !!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به سویا چه کنیم؟ ، راهنمای سفر به مرکز فرهنگی اسپانیا !!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید