در دبی بدون چمدان به فرودگاه بروید

به گزارش وبلاگ پارسی، امارات به تازگی سرویس شهروندی جدیدی به نام کنترل در محل برای ساکنان دبی ارائه نموده است. این سرویس به مسافران اجازه می دهد تا در محل موردنظر، کار کنترل کردن چمدان ها برای پرواز انجام گردد. سرویس کنترل در محل برای همه پروازها و تمامی کلاس های پروازی در دسترس خواهد بود.

در دبی بدون چمدان به فرودگاه بروید

سرویس کنترل در محل در مکان کار، هتل یا منزل عملیات کنترل امنیتی را روی ساک ها و بار مسافران پرواز دبی انجام می دهد. بعلاوه کلیه بار قبل از رسیدن مسافر به فرودگاه داخل هواپیما جاسازی می گردد. این سرویس به این صورت است که نماینده ای از سوی فرودگاه و شرکت هواپیمایی در محل موردنظر حاضر می گردد و با مقدار گیری وزن و کنترل نکات امنیتی، کارت پرواز و تگ روی چمدان را تحویل مسافر داده و بار را به فرودگاه انتقال می دهد. مسافر پس از تحویل دادن ساک، بدون احتیاج به عبور از موانع امنیتی و اتلاف وقت در ایستگاه های کنترل، سوار هواپیما می گردد.

هزینه این سرویس برای هر سفر و تا هفت چمدان، 350 درهم عربستان است و برای هر چمدان اضافی 35 درهم بر مبلغ پایه افزوده می گردد. مسافران می توانند این سرویس را تا 12 ساعت قبل از پرواز و از سایت فرودگاه امارات رزرو نمایند. این خدمات بخشی از برنامه امارات برای سفری راحت و بی دردسر برای مشتریان خطوط هوایی خودش است. هواپیمایی امارات از ماه اکتبر این سرویس را به صورت آزمایشی برای تمامی پروازها انجام خواهد تا مسائل احتمالی تشخیص و اصلاح شوند. حمل و نقل بار به وسیله ون های مخصوصی انجام می گردد. شرکت کنترل در محل، مجهز به ناوگان پرتعداد ون است.

هم اکنون برای پروازهایی که از دبی انجام می گردد، کنترل در محل آماده سرویس دهی است. مسافران می توانند همه ساک و کیف های خودشان را تحویل این سرویس بدهند و بدون هیچ باری با خیال آسوده سفر خودشان را ادامه دهند. تمامی وسایل تحویل داده شده در لایه های محافظ مخصوص قرار می گیرد تا در مقابل ضربه های احتمالی، آسیبی نبینند. برای مسافرانی که در فرودگاه دبی فرود می آیند، امکانات مشابهی در نظر گرفته شده است که وسایل از مسافر تحویل گرفته می گردد به محل موردنظر ارسال می گردد. هدف از این سرویس، دست خالی بودن گردشگرانی است که برای تماشا دبی عجله دارند و از فرودگاه راهی شهر می شوند.

منبع: کجارو

منبع: تریپ

به "در دبی بدون چمدان به فرودگاه بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دبی بدون چمدان به فرودگاه بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید